- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
ff paar foto,s gemaakt ook die van mijn benen (boomstammen zonder difinitie)
ook geen goede belichting.
Ramgoede fysiek, wat zijn je stats dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stats vallen tegen vindt ik heb nooit echt op kracht getraind.

nee is inderdaad moeilijk te zien koud tijdens trainen popt hij er juist uitGoed fysiek alleen jammer dat je geen duidelijke scheiding tussen delts en armen hebt
Hoe is het trouwens toch altijd mogelijk dat iedereen zo fucking veel deadlift hier? 160kg is veel tov 100kg squat en poverty bench.

compleet goor gaan kan iedereen op korte termijn wel naar zulke gewichten brengen. Is op lange termijn alleen geen goed idee aangezien deadliften met een dwarslaesie vrij moeilijk isGoed fysiek alleen jammer dat je geen duidelijke scheiding tussen delts en armen hebt
Hoe is het trouwens toch altijd mogelijk dat iedereen zo fucking veel deadlift hier? 160kg is veel tov 100kg squat en poverty bench.
Woon jij in Eindhoven?compleet goor gaan kan iedereen op korte termijn wel naar zulke gewichten brengen. Is op lange termijn alleen geen goed idee aangezien deadliften met een dwarslaesie vrij moeilijk is
Wat is de zin van het leven?
Ik ben net als het leven, ik heb geen zin.
hij woont waarschijnlijk in goor

in de buurt

Een mattie spreekt ook van 'goor gaan' als hij zware deadlift sessies doet. Hij woont in Eindhoven.
ik ook en ik woon niet in eindhovenEen mattie spreekt ook van 'goor gaan' als hij zware deadlift sessies doet. Hij woon in Eindhoven.
Hejj Sfen wanneer gaan wij weer eens lekker goore dingen doen??ik ook en ik woon niet in eindhoven
NOT EVEN CLOSE
DUS ROT OP ZEG
Hejj Sfen wanneer gaan wij weer eens lekker goore dingen doen??
Dat lijkt me heeeeel sterk..

Hey lekkerding met die lekkere adder op je geile biceps met jou wil ik altijd goor gaanHejj Sfen wanneer gaan wij weer eens lekker goore dingen doen??
Goed fysiek alleen jammer dat je geen duidelijke scheiding tussen delts en armen hebt