AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Gratz je ziet er goed uit, nog meer respect omdat je dit natty hebt bereikt.

Ja want als je natty bent verdien je 't meer:roflol:

Goed gedaan Determination! Upperbody geweldig, hammies lijken een beetje zacht, maar kan ook aan de foto liggen.

gaan we weer hoor, dat natty gekenker

gaan we weer hoor, dat natty gekenker

+1, ben dat ook schijtzat. Al heb je natty een fysiek van 110kg bij 1m80 @8%, dat betekent dan wss gewoon dat je natty testlevels gelijkwaardig hebt aan een kuur.
Zegt zeker niet alles over je niveau van toegewijdheid en verdient dus niet noodzakelijk meer respect dan iemand die wel heeft gekuurd voor dezelfde stats.
Als dedication de sleutelfactor was in het behalen van een bepaald fysiek, dan was ik nu namelijk buffer dan 99% van dbb (srs)

+1, ben dat ook schijtzat. Al heb je natty een fysiek van 110kg bij 1m80 @8%, dat betekent dan wss gewoon dat je natty testlevels gelijkwaardig hebt aan een kuur.
Zegt zeker niet alles over je niveau van toegewijdheid en verdient dus niet noodzakelijk meer respect dan iemand die wel heeft gekuurd voor dezelfde stats.
Als dedication de sleutelfactor was in het behalen van een fysiek, dan was ik nu buffer dan 99% van dbb (srs)
Lol jij als skinny fat kan uberhaubt niet weten hoe ****ing moeilijk 110 kg droog te halen is voor een gemiddelde lengte

Als dedication de sleutelfactor was in het behalen van een bepaald fysiek, dan was ik nu buffer dan 99% van dbb (srs)

Dat is appels met peren vergelijken.. Wel realistisch blijven

Lol jij als skinny fat kan uberhaubt niet weten hoe ****ing moeilijk 110 kg droog te halen is voor een gemiddelde lengte

natuurlijk is er weer 1 die serieus in moet gaan op mijn opzettelijk absurde extreme geposte voorbeeld om het punt duidelijk te maken.

edit: maak dat 2

Als dedication de sleutelfactor was in het behalen van een bepaald fysiek, dan was ik nu namelijk buffer dan 99% van dbb (srs)

huh

3

wacht ff, zie ik nu Angelus een serieuze post plaatsen?

Ben je nu sarcassimus of verwacht je echt dat er mannen rondlopen met een natuurlijke testosteronproductie van 5 volwassen mannen?

natuurlijk is er weer 1 die serieus in moet gaan op mijn opzettelijk absurde extreme geposte voorbeeld om het punt duidelijk te maken.

edit: maak dat 2

Je maakte je punt niet echt duidelijk, je maakte het eerder belachelijk. Of je was not srs at all, maar denk dat je wel serieus je punt probeerde te maken.

nice try anus

hahah gekke Angie.

blijkbaar zijn mensen hier niet bekend met het concept 'implicatie'. Ongeacht van als het irl mogelijk is geldt mijn uitspraak nog steeds: ALS er iemand zou bestaan die natty dat fysiek weet te behalen, DAN kan je er vanuit dat genetics daar een even grote rol in hebben gespeeld als cycles voor iemand die dat fysiek niet natty heeft behaald.
Implicatie betekent helemaal niet dat ik beweer dat de premisse ooit waar zal zijn:eyes:
Zelfde geldt voor een iets minder extreem natty fysiek, maar waarvan mensen nog steeds denken dat het met een kuur behaald is.

blijkbaar zijn mensen hier niet bekend met het concept 'implicatie'. Ongeacht van als het irl mogelijk is geldt mijn uitspraak nog steeds: ALS er iemand zou bestaan die natty dat fysiek weet te behalen, DAN kan je er vanuit dat genetics daar een even grote rol in hebben gespeeld als cycles voor iemand die dat fysiek niet natty heeft behaald.
Implicatie betekent helemaal niet dat ik beweer dat de premisse ooit waar zal zijn:eyes:
Zelfde geldt voor een iets minder extreem natty fysiek, maar waarvan mensen nog steeds denken dat het met een kuur behaald is.

Ben je op je hoofd gevallen Angelus? Ik zie kats al 2 posts staan die serieus lijken te zijn:eek: Ben 't wel met je uitspraak eens overigens.

Terug
Naar boven