Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die weegt zelf geen 80 kilo

Stonden leuke fysieke on stage bij FC zoals ik heb vernomen via FB. Echte beginners wedstrijd natuurlijk![]()
Jij hebt toch een tijdje geleden een foto van jezelf in dit topic gepost? Sorry om je droomwereld in twijfel te trekken maar als jij denkt dat je dedication hoger is dan 99% @ dbb en dat je daarbij je huidige fysiek als max hebt dan ben je niet goed bij je hoofd.+1, ben dat ook schijtzat. Al heb je natty een fysiek van 110kg bij 1m80 @8%, dat betekent dan wss gewoon dat je natty testlevels gelijkwaardig hebt aan een kuur.
Zegt zeker niet alles over je niveau van toegewijdheid en verdient dus niet noodzakelijk meer respect dan iemand die wel heeft gekuurd voor dezelfde stats.
Als dedication de sleutelfactor was in het behalen van een bepaald fysiek, dan was ik nu namelijk buffer dan 99% van dbb (srs)
Jij hebt toch een tijdje geleden een foto van jezelf in dit topic gepost? Sorry om je droomwereld in twijfel te trekken maar als jij denkt dat je dedication hoger is dan 99% @ dbb en dat je daarbij je huidige fysiek als max hebt dan ben je niet goed bij je hoofd.
Kleine kanttekening: onder dedication valt voeding/ training/ rust/ kennis in het algemeen. Als dit inderdaad bij jou zo geweldig afgestemd is dan heb je de testlevels van een 8-jarig meisje, maar die kans is verwaarloosbaar.
Stonden gewoon goede fysieke on stage bij FC zoals ik heb vernomen via FB.
Ik zie nergens gyno? En kan overigens niet eens, aangezien hij natty is.