Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Iedereen boven de 80 kilo allemaal anabolen

• Like
Waarderingen: mat
ben wel benieuwd naar de stats van jasper

Stonden leuke fysieke on stage bij FC zoals ik heb vernomen via FB. Echte beginners wedstrijd natuurlijk ;)

Stonden leuke fysieke on stage bij FC zoals ik heb vernomen via FB. Echte beginners wedstrijd natuurlijk ;)

Waarom moet er nou nog net weer dat 'echte beginnerswedstrijd' achter. Komt meteen weer zo denigrerend over van ach, ik had ze allemaal omver geblazen. Beetje jammer.

Jesse , jij ging toch zelf meedoen dacht ik ?
Of was dat maar wat geblaas ?

---------- Post added at 10:59 ---------- Previous post was at 10:58 ----------

Jesse , jij ging toch zelf meedoen dacht ik ?
Of was dat maar wat geblaas ?

+1, ben dat ook schijtzat. Al heb je natty een fysiek van 110kg bij 1m80 @8%, dat betekent dan wss gewoon dat je natty testlevels gelijkwaardig hebt aan een kuur.
Zegt zeker niet alles over je niveau van toegewijdheid en verdient dus niet noodzakelijk meer respect dan iemand die wel heeft gekuurd voor dezelfde stats.
Als dedication de sleutelfactor was in het behalen van een bepaald fysiek, dan was ik nu namelijk buffer dan 99% van dbb (srs)
Jij hebt toch een tijdje geleden een foto van jezelf in dit topic gepost? Sorry om je droomwereld in twijfel te trekken maar als jij denkt dat je dedication hoger is dan 99% @ dbb en dat je daarbij je huidige fysiek als max hebt dan ben je niet goed bij je hoofd.

Kleine kanttekening: onder dedication valt voeding/ training/ rust/ kennis in het algemeen. Als dit inderdaad bij jou zo geweldig afgestemd is dan heb je de testlevels van een 8-jarig meisje, maar die kans is verwaarloosbaar.

Jij hebt toch een tijdje geleden een foto van jezelf in dit topic gepost? Sorry om je droomwereld in twijfel te trekken maar als jij denkt dat je dedication hoger is dan 99% @ dbb en dat je daarbij je huidige fysiek als max hebt dan ben je niet goed bij je hoofd.

Kleine kanttekening: onder dedication valt voeding/ training/ rust/ kennis in het algemeen. Als dit inderdaad bij jou zo geweldig afgestemd is dan heb je de testlevels van een 8-jarig meisje, maar die kans is verwaarloosbaar.

ik heb de testlevels van een 8jarig meisje

Jij snapt t niet helemaal he john rambo

Jammer van je gyno Detrenmination

Hoody alleen jij bent natty doe is normaal ofsow.

Determination ik geloof dat je natty bent ! Iedereen is jaloers, heb ik ook altijd.

Of ze zeggen dat ik dik ben.

Maar stiekem wel jaloers als ik kusjes op mijn biceps krijg.

Gr ray(ban) zonnebril

Terug
Naar boven