Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Allemaal reported, paljasse!
http://i42.tinypic.com/mc3ok6.jpg[/IMG][/QUOTE] bw en vp?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allemaal reported, paljasse!
http://i42.tinypic.com/mc3ok6.jpg[/IMG][/QUOTE] bw en vp?
dus toen was ik 19 
Aankloten is toch ook trainen? Enkel is het slecht trainen ...
---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------
20j 1m84 88-89kg, dunno 15% fzo
al is het wel een foto van oktober

snap echt niet dat mensen zo zaten te nken op mijn pics van 2 jaar trainen (zou zelfs zogenaamd extreem lage testlevels hebben), we verschillen nagenoeg niets. Zal wel weer een gevalletje 'haterz gonna hate' geweest zijn![]()
Stats zeggen niet, het gaat om het fysiek ....
Ken een kerel die een stuk buffer dan mij is en toch minder weegt

true, die stats vroeg ik gewoon ter nieuwsgierigheid om mijn vermoeden te bevestigen, want met dat bf en nog een beetje vocht in mn systeem zag ik echt bijna exact hetzelfde als jij uit![]()
wutsnap echt niet dat mensen zo zaten te nken op mijn pics van 2 jaar trainen (zou zelfs zogenaamd extreem lage testlevels hebben), we verschillen nagenoeg niets. Zal wel weer een gevalletje 'haterz gonna hate' geweest zijn![]()
Ben je nu serieus?true, die stats vroeg ik gewoon ter nieuwsgierigheid om mijn vermoeden te bevestigen, want met dat bf en nog een beetje vocht in mn systeem zag ik echt bijna exact hetzelfde als jij uit![]()
Ik wil Arnodsi niet brown knighten maar hij staat toch een trapje boven jou hoor. Veel meer definitie dan jouw laatste pics in je log.
wie maakt deze dingen ?
je moet hem echt op het goede moment pauzerentrue, die stats vroeg ik gewoon ter nieuwsgierigheid om mijn vermoeden te bevestigen, want met dat bf en nog een beetje vocht in mn systeem zag ik echt bijna exact hetzelfde als jij uit![]()
Nee jij bent zogenaamd ervaren..
Iedereen die breder is als jou daarvan denk je gelijk dat die aan de juice zit.
Ow wat ben jij ervaren zeg, jaloers ventje

wut
No offence, maar dan trek jij slechte foto's. Of je hebt boomstammen als benen
![]()
![]()
No offence Angelus, maar jij komt niet bij Arnodsi in de buurt qua fysiek.
Ben je nu serieus?Ik wil Arnodsi niet brown knighten maar hij staat toch een trapje boven jou hoor. Veel meer definitie dan jouw laatste pics in je log.

snap echt niet dat mensen zo zaten te nken op mijn pics van 2 jaar trainen (zou zelfs zogenaamd extreem lage testlevels hebben), we verschillen nagenoeg niets. Zal wel weer een gevalletje 'haterz gonna hate' geweest zijn![]()
Kom door je moeder
Komt omdat arnodsi overkomt als een goede gast. En jij graag mensen loopt te ****en en irritant wilt zijn. Vervolgens een foto post met een fysiek van.. Vul zelf maar in. Niet zo gek dat iedereen zich een keer gaat afreageren op je. No offence

Spreek voor jezelf.Komt omdat arnodsi overkomt als een goede gast. En jij graag mensen loopt te ****en en irritant wilt zijn. Vervolgens een foto post met een fysiek van.. Vul zelf maar in. Niet zo gek dat iedereen zich een keer gaat afreageren op je. No offence