XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Aankloten is toch ook trainen? Enkel is het slecht trainen ...

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

20j 1m84 88-89kg, dunno 15% fzo
al is het wel een foto van oktober :P

snap echt niet dat mensen zo zaten te nken op mijn pics van 2 jaar trainen (zou zelfs zogenaamd extreem lage testlevels hebben), we verschillen nagenoeg niets. Zal wel weer een gevalletje 'haterz gonna hate' geweest zijn:roflol:

• Like
Waarderingen: mat

Ongeveer hetzelfde

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

snap echt niet dat mensen zo zaten te nken op mijn pics van 2 jaar trainen (zou zelfs zogenaamd extreem lage testlevels hebben), we verschillen nagenoeg niets. Zal wel weer een gevalletje 'haterz gonna hate' geweest zijn:roflol:

Stats zeggen niet, het gaat om het fysiek .... Pics van u?

Ken een kerel die een stuk buffer dan mij is en toch minder weegt

Stats zeggen niet, het gaat om het fysiek ....

Ken een kerel die een stuk buffer dan mij is en toch minder weegt

true, die stats vroeg ik gewoon ter nieuwsgierigheid om mijn vermoeden te bevestigen, want met dat bf en nog een beetje vocht in mn systeem zag ik echt bijna exact hetzelfde als jij uit:)

true, die stats vroeg ik gewoon ter nieuwsgierigheid om mijn vermoeden te bevestigen, want met dat bf en nog een beetje vocht in mn systeem zag ik echt bijna exact hetzelfde als jij uit:)

:roflol: wut

No offence, maar dan trek jij slechte foto's. Of je hebt boomstammen als benen

2rnhmo4.jpg
mc3ok6.jpg

No offence Angelus, maar jij komt niet bij Arnodsi in de buurt qua fysiek.

Ben je nu serieus? :roflol: Ik wil Arnodsi niet brown knighten maar hij staat toch een trapje boven jou hoor. Veel meer definitie dan jouw laatste pics in je log.

Wanneer ga je weer bulken? wellicht dat je er met vocht wat voller uitziet, al betwijfel ik of dat genoeg is om Arno te evenaren.

hahaha

:roflol: wut

No offence, maar dan trek jij slechte foto's. Of je hebt boomstammen als benen

2rnhmo4.jpg
mc3ok6.jpg

No offence Angelus, maar jij komt niet bij Arnodsi in de buurt qua fysiek.

Ben je nu serieus? :roflol: Ik wil Arnodsi niet brown knighten maar hij staat toch een trapje boven jou hoor. Veel meer definitie dan jouw laatste pics in je log.

die pics zijn @83kg, heb het over toen ik nog op 87kg-88kg stond:)
Arnodsi's fysiek is idd nog wat beter, maar dat is normaal, gezien hij 6 maanden meer serieuze training heeft gehad dan ik (ben zelf pas begonnen in juli 2011 na meer dan 2 jaar NIETS te hebben gedaan) en nog eens 2 jaar aankloten daarvoor.

Bedoel maar gewoon ter vergelijking met hoe ik er momenteel uitzie is het een beetje absurd van mong0lz zoals calimera om me in mijn topic aan te raden dat ik beter even mijn testlevels ga laten checken omdat mn fysiek zogenaamd extreem slecht is voor mijn trainingstijd.

Maar heb inderdaad een beetje overdreven met "bijna exact hetzelfde":)

Topic is echt zwaar ontspoord.

Komt omdat arnodsi overkomt als een goede gast. En jij graag mensen loopt te ****en en irritant wilt zijn. Vervolgens een foto post met een fysiek van.. Vul zelf maar in. Niet zo gek dat iedereen zich een keer gaat afreageren op je. No offence

Komt omdat arnodsi overkomt als een goede gast. En jij graag mensen loopt te ****en en irritant wilt zijn. Vervolgens een foto post met een fysiek van.. Vul zelf maar in. Niet zo gek dat iedereen zich een keer gaat afreageren op je. No offence

zou verwachten dat 20plussers daar boven zouden staan:roflol:

Spreek voor jezelf. :rolleyes:

Terug
Naar boven