AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

we kunnen wel weer merken dat je terug bent he???? wat een denigrerende opmerking zeg naar de atleten toe zeg ...

ik heb de foto.s gezien tot nu toe en 90% wat on stage stond heeft een beter fysiek dan jij tot nu toe hebt
opgebouwd .. en had met gemak gewonnen van jou

jij zou toch ook meedoen ?? waar blijf je nu ... ?? word weer tijd om op tv een spuit in je fl**ker te duwen

please go from this forum and never come back

You go speciale verf

pakkans ook een stuk groter, wat verhindert een misnoegde klant om een anonieme tip aan de popo te brengen?

Dat durven de meeste wss niet plus dat ik niet denk dat de cops er wat mee doen als iemand zegt "he jantje heeft mij neppe roids verkocht". In het geval van Jesse mss wel anders, kun je erbij vermelden dat het om die gozer die op tv was gaat.

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

Waarom zou je fake gear verkopen? Vial is duurder dan inhoud wss

Als je zonnebloemolie of whatever in een vial spuit en dit verkoopt maak je wat, 30 euro winst per vial?

Dat durven de meeste wss niet plus dat ik niet denk dat de cops er wat mee doen als iemand zegt "he jantje heeft mij neppe roids verkocht". In het geval van Jesse mss wel anders, kun je erbij vermelden dat het om die gozer die op tv was gaat.

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

Als je zonnebloemolie of whatever in een vial spuit en dit verkoopt maak je wat, 30 euro winst per vial?

Pls hoe duur denk je dat test poeder is?

Alsof er 30 euro per vial in gaat. Daarnaast heb je nog je goede naam die je verdoet door fake gear te verkopen.

---------- Post added at 20:23 ---------- Previous post was at 20:22 ----------

pakkans ook een stuk groter, wat verhindert een misnoegde klant om een anonieme tip aan de popo te brengen?

In Nederland is er geen enkele prioriteit

Daarnaast ga maar eens uitleggen dat jij steroide wilde kopen en die kerel olijfolie verkocht wat niet eens illegaal is om te verkopen :roflol:

Ff eerlijk, als je roids koopt bij iemand als jesse dan vraag je er toch ook wel om?

Je snapte m'n punt niet. Zal er niet verder op ingaan hier, beetje offtopic eh :P

Jawel je punt is dat je door nep gear te verkopen giga veel winst maakt terwijl de test maar een marginaal deel van de kosten is.

Alles boven de 5-10 euro is gewoon pure winst, met fake gear maak je misschien een paar euro meer winst.

Maar inderdaad, back ontopic maar weer. Als mensen van Jesse kopen denk ik eerder dat t aan hun kennis zal liggen dan aan de gear.

---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 20:31 ----------

Ff eerlijk, als je roids koopt bij iemand als jesse dan vraag je er toch ook wel om?

True :roflol:

43950558.jpg

43950559.jpg

als je roids van jesse koopt krijg je gewoon pot creatine van BF

.o- the f%ck ga helemaal stuk hier

Als hij daadwerkelijk fake heeft verkocht zal dit waarschijnlijk zo gebeurd zijn :

Jesse koopt genesis.
Jesse merkt dat het niet goed werkt
Jesse komt tot besluit dat hij net een persoonlijk vooraadje aan ondergedoseerd spul heeft gekocht.
Jess gaat dit dan verkopen om nieuwe spulle nte halen.

Terug
Naar boven