XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (1 bezoeker)

Bezoekers in topic

psycomantje

Competitive Bodybuilder
Elite Member
2x Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
7 jun 2009
Waarderingsscore
3.270
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
15%
Waarom altijd dat gezeik als iemand erbij zet dat die natty is? Zijn deze mensen zo jaloers dat ze dit zelf natty niet gehaald hebben of hoe zit dat? Waarom altijd die fucking rage! Zelfs al zou die liegen (daarmee bedoel ik niet dat ie dat doet) so what? Mensen liegen zo vaak en al zeker over het internet. Houd ff die roidrage in als je nieks anders deftig weet te zeggen.

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2006
Waarderingsscore
31.964
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Waarom altijd dat gezeik als iemand erbij zet dat die natty is? Zijn deze mensen zo jaloers dat ze dit zelf natty niet gehaald hebben of hoe zit dat? Waarom altijd die fucking rage! Zelfs al zou die liegen (daarmee bedoel ik niet dat ie dat doet) so what? Mensen liegen zo vaak en al zeker over het internet. Houd ff die roidrage in als je nieks anders deftig weet te zeggen.
ROID RAGE IS NIET IN TE HOUDEN GODVERDOMME!!:mad::mad:

JochemB

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
14 jun 2012
Waarderingsscore
2.197
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
10%
Omdat het gewoon pretentieus is om het er overal bij te vermelden:roflol:. Als mensen geïnteresseerd zijn of het natty is of niet, dan vragen ze dat wel. Goed fysiek verder trouwens.

Krulbrah

Cool Novice
Lid geworden
9 apr 2012
Waarderingsscore
316
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
o6xyyg.jpg

28twbrm.jpg

24ypjpu.jpg

Paar foto's van vd week, 7 weeks out nu.

Nog steeds natty.:cool:

040B

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
3 aug 2015
Waarderingsscore
9.104
Lengte
1m79
Massa
89kg
Flinke armen natty... :D

NoSurrender

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
12 jan 2010
Waarderingsscore
212
Lengte
1m81
Massa
80kg
Omdat het gewoon pretentieus is om het er overal bij te vermelden:roflol:. Als mensen geïnteresseerd zijn of het natty is of niet, dan vragen ze dat wel. Goed fysiek verder trouwens.

Pretentieus ook echt, in een topic waar mensen hun lichaam laten zien, wat verwacht je dan.

JochemB

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
14 jun 2012
Waarderingsscore
2.197
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
10%
Pretentieus ook echt, in een topic waar mensen hun lichaam laten zien, wat verwacht je dan.
Foto van lichaam, en meer ook niet. Complimenten krijg je toch wel dus pretentieuzer hoeft het niet

Bosco55555

Colossal Veteran
Lid geworden
18 dec 2012
Waarderingsscore
17.456
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
prima shape voor een cool novice :p :cool:

Gebru1ker

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
25 mrt 2013
Waarderingsscore
411
Lengte
1m85
Massa
90kg
sprijker op de kop

Conwa

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 sep 2007
Waarderingsscore
656
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Je hebt ook wat nodig om een bepaald fysiek te bereiken, simple as it is. Genetics speelt een grote rol want jouw fysiek is NIET voor iedereen haalbaar natty, voor velen niet. Dat wekt ook twijfel over jou. Laten we deze discussie niet voeren hier.

Edit: wel funny dat je in 2007 een super dunne spijker was met een kop met haar(helemaal vol), en 4 jaar later heb je capped shoulders, vragen mensen of je natty bent en ben je geheel kaal. Dat staat op je media pagina. Feit dat zoveel mensen er al over twijfelen, in combinatie met je natty gezeik bij elke foto, je kale kop en je schouders/volheid/droogte en je zielige verhaal van "je hebt niks nodig" zegt me genoeg. Roep het gewoon niet, dan voorkomen we dit gezeik en valse hoop.

Just my 2 cents

Dank voor je betoog en ik waardeer je edit ook! Los gezien van het feit of ik volgens jou lieg of niet.
Ik weet van mezelf dat ik nooit gekuurd heb (sluit dit in de toekomst niet uit, maar merk dat ik er nog wat uit kan halen, dus ga voorlopig zo door).
Daarom denk ik als volgt: ik zou als leugenaar niet de aandacht op natty zijn of niet, op mij laten focussen door juist elke keer te melden dat ik natty ben.
Dat is misschien enkel mijn simpele gedachtengang en fout om te denken dat anderen dit dan ook aannemen, maar ok.

Daarnaast kan ik je wel mijn eigen theorie geven over mijn kaalheid en aanleg tot groeien.
Mijn pa en alle mannelijke leden in mijn familie werden rond hun 18de kaal.
Mijn pa heeft zelfs totaal geen lichaamsbeharing meer sinds zijn 40ste.
Ik vermoed dat dit komt door een hoog natuurlijk testosteron (DHT).
Dit kan ook weer mijn aanleg tot vlot groeien verklaren.

Ik wil absoluut niet een oneindige discussie in dit fototopic ontketenen.
Wel vond ik een verklaring vanaf mijn kant wel op zijn plaats.

Laatst bewerkt:

MissNuke

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 nov 2012
Waarderingsscore
5.664
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
23%
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ondanks een rottige blessure aan mijn arm toch lekker door aan het trainen (borstoefeningen zijn wel erg lastig op het moment, bankdrukken gaat moeizaam helaas voelen flyes ook niet lekker. Nog een maandje bulken en dan eens kijken wat er van de zomer overblijft.

flexx123

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2006
Waarderingsscore
5.171
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ondanks een rottige blessure aan mijn arm toch lekker door aan het trainen (borstoefeningen zijn wel erg lastig op het moment, bankdrukken gaat moeizaam helaas voelen flyes ook niet lekker. Nog een maandje bulken en dan eens kijken wat er van de zomer overblijft.

wat voor een blessure heb je dan? helpt de tape een beetje?

Naar boven