MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Wie zegt er dat je geen dumbell van 10 kg in je hand hebt ? :D

:roflol: :roflol:

Wel probs dat je nog een foto hebt gemaakt.

Nee hoor dumbells steken ik zijn pantoffels.
Waarom zou hij zichzelf anders zo wegen. Waarschijnlijk ook nog zon badjas aan van 5 kilo :p

Nee hoor dumbells steken ik zijn pantoffels.
Waarom zou hij zichzelf anders zo wegen. Waarschijnlijk ook nog zon badjas aan van 5 kilo :p

Nou, om heel eerlijk te zijn had ik me teennagels niet geknipt, dat was een beetje de reden van de pantoffels ;)

zegt natuurlijk niks, tenzij hij fullbody pic post waarbij hij naakt op de weegschaal staat. Zo'n foto kan ik namelijk ook trekken en ervoor zorgen dat de weegschaal 100kg zegt, terwijl ik in werkelijkheid maar 82 weeg.

waar maken jullie je in godsnaam druk om:roflol:

zegt natuurlijk niks, tenzij hij fullbody pic post waarbij hij naakt op de weegschaal staat. Zo'n foto kan ik namelijk ook trekken en ervoor zorgen dat de weegschaal 100kg zegt, terwijl ik in werkelijkheid maar 82 weeg.

Haha weeg jij maar 82 kg ? Ik weeg 7 kg minder en ben een stuk kleiner als jou, you mirin ?

:roflol:!!!!!!

Die lepel haha, me dag is helemaal goed nu. :roflol:

Voor trainingstips en adviezen mag je me wel pm'en.

5-8cm scheelt best in gewicht man.

Sowieso is je meting niet approved en wel om de vagende redenen:

1. Je staat er met pantoffels op.
2. Je hebt waarschijnlijk al iets gegeten.
3. Ik zie geen lepel.

nuchter wegen is niet reeel. In het dagelijkse leven ben je nooit helemaal nuchter

nuchter wegen is niet reeel. In het dagelijkse leven ben je nooit helemaal nuchter

nou en? in dagelijks leven ben je ook nooit helemaal vetvrij, daarom dat men altijd vetpercentages bij het gewicht vernoemd:)
Wat iedereen altijd wil weten is hoeveel vvm een persoon heeft, en dan is die 2kg friet/cola/burger-combo die die persoon net naar binnen heeft gewerkt niet bepaald relevant.

Ik drink altijd 10L water voor ik me weeg

:')

nou en? in dagelijks leven ben je ook nooit helemaal vetvrij, daarom dat men altijd vetpercentages bij het gewicht vernoemd:)
Wat iedereen altijd wil weten is hoeveel vvm een persoon heeft, en dan is die 2kg friet/cola/burger-combo die die persoon net naar binnen heeft gewerkt niet bepaald relevant.

Als je op een wedstrijd staat sta je ook niet naakt en nuchter

Terug
Naar boven