XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (4 bezoekers)

Bezoekers in topic

wesleyb8

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
21 aug 2011
Waarderingsscore
2.990
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
13%

Seth Carnett

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jan 2017
Waarderingsscore
126
Lengte
1m77
Massa
62kg
Vetpercentage
18%
Ja zie als jullie de informatie niet ontvangen die ik elke dag ontvang dan kun je niet volgen he. Jammer. Free beers and stuff, gone! Je kan nog altijd lidmaatschap aanvragen. :)

Ik zou al men geld op dat paard zetten ook al raden ze u diversivicatie aan, laat dat maar aan ons over.

darude0306

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
29 jul 2004
Waarderingsscore
6.334
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
> 50%
Ja zie als jullie de informatie niet ontvangen die ik elke dag ontvang dan kun je niet volgen he. Jammer. Free beers and stuff, gone! Je kan nog altijd lidmaatschap aanvragen. :)

Ik zou al men geld op dat paard zetten ook al raden ze u diversivicatie aan, laat dat maar aan ons over.

:gek::loony:

wesleyb8

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
21 aug 2011
Waarderingsscore
2.990
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
13%

Ik wil hebben wat jij gebruikt

pescatore

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 sep 2012
Waarderingsscore
553
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
48%

Deel die next level informatie dan met ons.

Seth Carnett

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jan 2017
Waarderingsscore
126
Lengte
1m77
Massa
62kg
Vetpercentage
18%
Denk eerder dat hij zijn lithium juist niet gebruikt
Hoe kan jij nu een label plakken op iets waar jij niks van afweet. Voor jouw is een veld met het heerlijkste voedsel wrs 5 cent waard. Goed hoor, koop ik van je. Done deal. Doei!

Seth Carnett

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jan 2017
Waarderingsscore
126
Lengte
1m77
Massa
62kg
Vetpercentage
18%
Deel die next level informatie dan met ons.
Lukt niet, heb je meerdere mensen voor nodig om dat begrijpbaar te krijgen. ;) Het gaat dan ook om meer dan informatie en een soort levensstijl... het gaat om veeeel meer dan dat. Was het maar zo simpel. ;)

Trouwens informatie is een constant dynamisch werk mede door de ontvanger(s) hun interpretatie en inbeeldingsvermogens. Maar ik denk dat ik al wel wat veruimend praat voor jullie.

Shadow Project

Fitgirl
Elite Member
Lid geworden
24 apr 2012
Waarderingsscore
13.838
Lengte
1m91
Massa
110kg
Vetpercentage
> 50%
Hoe kan jij nu een label plakken op iets waar jij niks van afweet. Voor jouw is een veld met het heerlijkste voedsel wrs 5 cent waard. Goed hoor, koop ik van je. Done deal. Doei!
Maar ik heb dus wel gelijk met mn Lithium?:thinking:

pescatore

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 sep 2012
Waarderingsscore
553
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
48%
Lukt niet, heb je meerdere mensen voor nodig om dat begrijpbaar te krijgen. ;) Het gaat dan ook om meer dan informatie en een soort levensstijl... het gaat om veeeel meer dan dat. Was het maar zo simpel. ;)

Trouwens informatie is een constant dynamisch werk.
Ah ok. Je hebt jezelf dus eigenlijk ook ontwikkeld tot een superieure entiteit. Helaas is dat voor ons niet mogelijk omdat we te beperkt zijn. Dat vereist erg veel tijd, energie en een scherpe geest . Correct?

Seth Carnett

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jan 2017
Waarderingsscore
126
Lengte
1m77
Massa
62kg
Vetpercentage
18%
Maar ik heb dus wel gelijk met mn Lithium?:thinking:
Als jij dat zo wilt hebben... ja goed joh. Of iemand begrijpt wat je bedoelt is de vraag. Zou wel lekker zijn zoals een knappe blonde op je schoot.

Steks

Colossal Veteran
Lid geworden
21 feb 2017
Waarderingsscore
16.861
Lengte
1m82
Massa
92kg

Trouwens informatie is een constant dynamisch werk mede door de ontvanger(s) hun interpretatie en inbeeldingsvermogens. Maar ik denk dat ik al wel wat veruimend praat voor jullie.

Zou het dan toch waar zijn?

darude0306

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
29 jul 2004
Waarderingsscore
6.334
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
> 50%
Moet je 30 jaar voor afzien. Wil je dat?

Kerel, gaat het wel? :trollface:

Seth Carnett

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jan 2017
Waarderingsscore
126
Lengte
1m77
Massa
62kg
Vetpercentage
18%
Ah ok. Je hebt jezelf dus eigenlijk ook ontwikkeld tot een superieure entiteit. Helaas is dat voor ons niet mogelijk omdat we te beperkt zijn. Dat vereist erg veel tijd, energie en een scherpe geest . Correct?
Mezelf ontwikkeld... ik moet hier gewoon zitten en informatie doornemen, verwerken en verbeteren of laten hoe het is in bepaalde gevallen. Superieur... goh... nee anders zou ik vrij vast zitten in het idee dat ik een identiteit bezit.

En om antwoord te geven op je vraag. In het begin wel daarna gaat het vlot. Gewenning aan drugs heb je maar ook aan het verwerken van meer informatie dan andere mensen die niet zo ambitieus zijn.

Naar boven