Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (2 bezoekers)

Bezoekers in topic

• Aeresan

Advanced Ecto
    Elite Member
    Lid geworden
    11 sep 2013
    Waarderingsscore
    1.586
    Lengte
    1m69
    Vetpercentage
    12%
    Geen laatst genomen foto, maar laatst genomen video:)

euphorea

Massive Warrior
    +10 jaar member
    Lid geworden
    16 feb 2010
    Waarderingsscore
    10.975
    Lengte
    1m83
    Koud genomen anders was ik veel buffer!!!!!!!11

2qns3rn.jpg

6%

Brutushakt

Ripped Bodybuilder
    Most annoying
    Lid geworden
    10 nov 2016
    Waarderingsscore
    2.369
    Lengte
    1m81
    Massa
    90kg
    Vetpercentage
    15%
    Weet ik. iedereen wil zijn armen verruilen voor de mijne.
    Opzich is je fysiek niet slecht maar door die borst is het wel behoorlijk bar.. Hoe komt die borst zo achter man?? Train je wel borst ?

euphorea

Massive Warrior
    +10 jaar member
    Lid geworden
    16 feb 2010
    Waarderingsscore
    10.975
    Lengte
    1m83
    Opzich is je fysiek niet slecht maar door die borst is het wel behoorlijk bar.. Hoe komt die borst zo achter man?? Train je wel borst ?
    Combinatie van factoren. Fucked up chest genetics/aanhechtingen. Waar ik wel goede aanleg voor armen heb heb ik het duidelijk niet voor borst. Kamp al jaren met schouderproblemen, waardoor ik borst niet zou kunnen trainen zoals ik zou willen. Mijn lichaam is een en al blessureleed, daardoor plezier in trainen jaren geleden al verloren. Ik kloot nu nog wat aan om een beetje massa te behouden.
    Oja en ben natty en heb vermoedelijk het testosteronlevel van een 11 jarig meisje.

Brutushakt

Ripped Bodybuilder
    Most annoying
    Lid geworden
    10 nov 2016
    Waarderingsscore
    2.369
    Lengte
    1m81
    Massa
    90kg
    Vetpercentage
    15%
    Combinatie van factoren. Fucked up chest genetics/aanhechtingen. Waar ik wel goede aanleg voor armen heb heb ik het duidelijk niet voor borst. Kamp al jaren met schouderproblemen, waardoor ik borst niet zou kunnen trainen zoals ik zou willen. Mijn lichaam is een en al blessureleed, daardoor plezier in trainen jaren geleden al verloren. Ik kloot nu nog wat aan om een beetje massa te behouden.
    Oja en ben natty en heb vermoedelijk het testosteronlevel van een 11 jarig meisje.
    Het is wel zonde hoor, eigenlijk is je fysiek behoorlijk goed. Alleen mis je daar dus iets. Maar toch, ziet er best goed uit hoor.

Naar boven