XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (20 bezoekers)

Bezoekers in topic

mucci

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2016
Waarderingsscore
3.946
Lengte
1m79
Massa
104kg
Om te voorkomen dat mensen het belachelijk maken. Als je serieus bent kun je best een PM sturen toch? Bovendien weet ik niet of je wel een bodybuilder bent.
Wanneer val je onder de categorie bodybuilder dan?

barebald

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
4 feb 2013
Waarderingsscore
684
Lengte
1m78
Massa
82kg
Ik begrijp niet dat mensen hier zo moeilijk over doen. Ik schreef eerder ook al dat ik géén seks zoek, maar iedereen lijkt muscle worship hier aan te koppelen.
Bodybuilding is een sport die VOL zit met muscle worship. Mannen worden beoordeeld op hun uiterlijk en krijgen hier punten voor... Ik bedoel maar?
Muscle worship - Wikipedia

Je wilt dus de pecs van een andere man aanraken en likken, maar dat is niet gay?
LOL

mucci

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2016
Waarderingsscore
3.946
Lengte
1m79
Massa
104kg
As long as you say no homo, right?

Lid geworden
13 okt 2017
Waarderingsscore
7
Je wilt dus de pecs van een andere man aanraken en likken, maar dat is niet gay?
LOL
Muscle worship lijkt veel op een bodybuilding wedstrijd. Je showt je lichaam en wordt beoordeelt. Niets mis mee, want je hebt er hard voor gewerkt.
Maar ik vind het krom dat je vaak moet betalen om aan een wedstrijd mee te mogen doen, en als je wint is de prijs vaak erg magertjes.

Bij Muscle Worship doe je eigenlijk precies hetzelfde, alleen je poseert voor iemand met een spierenfetish en je krijgt er voor betaald.

iWJ

Monstrous Giant
Lid geworden
13 jul 2011
Waarderingsscore
2.124
Lengte
1m86
Massa
84kg
Muscle worship lijkt veel op een bodybuilding wedstrijd. Je showt je lichaam en wordt beoordeelt. Niets mis mee, want je hebt er hard voor gewerkt.
Maar ik vind het krom dat je vaak moet betalen om aan een wedstrijd mee te mogen doen, en als je wint is de prijs vaak erg magertjes.

Bij Muscle Worship doe je eigenlijk precies hetzelfde, alleen je poseert voor iemand met een spierenfetish en je krijgt er voor betaald.
betaald krijgen om iemand adhv van jouw lichaam aan zijn trekken te laten komen is inderdaad precies hetzelfde als in een competitie objectief beoordeeld worden op je kwaliteiten.

Iedereen zijn ding maar probeer het niet te bagatelliseren

Inb4

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
22 jan 2015
Waarderingsscore
2.688
Lengte
1m75
Massa
50kg
Vetpercentage
> 50%

In :yes:

Lid geworden
13 okt 2017
Waarderingsscore
7
betaald krijgen om iemand adhv van jouw lichaam aan zijn trekken te laten komen is inderdaad precies hetzelfde als in een competitie objectief beoordeeld worden op je kwaliteiten.

Iedereen zijn ding maar probeer het niet te bagatelliseren

Het is maar net hoe je het bekijkt inderdaad. Maar gelukkig zijn we allemaal volwassen genoeg om onze eigen beslissingen te maken.

Inb4

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
22 jan 2015
Waarderingsscore
2.688
Lengte
1m75
Massa
50kg
Vetpercentage
> 50%
@Iloveyourmuscles2 train je zelf eigenlijk ook ?

Wat zijn je doelen (ook hier op DBB) ?

Lid geworden
13 okt 2017
Waarderingsscore
7
@Iloveyourmuscles2 train je zelf eigenlijk ook ?

Wat zijn je doelen (ook hier op DBB) ?
Ik train zelf af en toe, maar heb niet de ambitie om bodybuilder te worden. Moet zeggen dat ik wel wordt gemotiveerd als ik zie hoeveel passie mensen voor de sport hebben.
Daarnaast hoop ik toch ook iemand tegen te komen die serieus is en muscle worship ziet zitten. Het lijkt me gaaf iemand op die manier te helpen/motiveren bij het bodybuilden.

Inb4

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
22 jan 2015
Waarderingsscore
2.688
Lengte
1m75
Massa
50kg
Vetpercentage
> 50%
Nou eigenlijk wel. Ik vind het leuk om mee te gaan in de passie van die ander, en zie graag dat doelen gehaald worden.

Wat een onbaatzuchtige man ben je dan, of is uwes een vrouw ?

Naar boven