Scarface17
Competitive Bodybuilder
- Lid geworden
- 13 nov 2012
- Waarderingsscore
- 1.145
Welk boek zou jij anderen aanraden?Nu nog een goed boek.
Welk boek zou jij anderen aanraden?Nu nog een goed boek.
Keukentafels staan weer recht, anussen worden weer schoon, en insomnia'ers slapen weer als een roos. Ik hoor echt zoveel goede verhalen. Ik wacht nog op de eerste kankergenezing door mijn boek.Het is ook echt een geweldig nuttig boek, mijn keukentafel staat weer waterpas nu. Sensationeel!
Supplementenboek - PeterBond.nlWelk boek zou jij anderen aanraden?
Niet overdrijven. Bloed, zweet en tranen. Dat kun je toch niet zeggen van een bb'er die amper een uur en soms iets langer per dag traint. Je moet er iets voor doen maar het kost je geen bloed, zweet en tranen. Een beetje eerlijk blijven. Een zwemmer die 6 uur per dag in het water ligt, een turner die uren per dag traint, een wielrenner die een tour de France rijdt, de training van een triathlonatleet, een alpinist die de Everest beklimt zijn voorbeelden van bloed, zweet en tranen. Conclusie: Je moet er wat voor doen maar AAS levert je wel die fantastische fysiek op die je bijlange niet zou bereikt hebben indien je dezelfde training zou gedaan hebben zonder AAS.
Dat zegt ie ook niet.En die wielrenners doen de tour ook alleen maar op biefstuk... of die nederlandse turner was écht natty...
Je mist het punt in dit geval..En die wielrenners doen de tour ook alleen maar op biefstuk... of die nederlandse turner was écht natty...
Keukentafels staan weer recht, anussen worden weer schoon, en insomnia'ers slapen weer als een roos. Ik hoor echt zoveel goede verhalen. Ik wacht nog op de eerste kankergenezing door mijn boek.
Supplementenboek - PeterBond.nl
Beter dan de bijbel.
Ja, de zelfde dosissen, alleen andere compounds.Je mist het punt in dit geval..
Maar skydirk ook een beetje. Want wedstrijdbodybuilding op topniveau vergt IMO net zoveel als olympisch zwemmen..
Je mist het punt in dit geval..
Maar skydirk ook een beetje. Want wedstrijdbodybuilding op topniveau vergt IMO net zoveel als olympisch zwemmen..
Wie wil het even persoonlijk testen..8kg gains met niks doen..
8kg gains? Een weekje ongeveerChallenge accepted! Maar daar heb ik geen AAS voor nodig hoor...Jij ook niet, als ik af en toe die IG foto's voorbij zie komen![]()
Gewoon 8kg shoarma eten over de dag en proberen niet te schijten. Easy...8kg gains? Een weekje ongeveer![]()
8kg gains? Een weekje ongeveer![]()
Gewoon 8kg shoarma eten over de dag en proberen niet te schijten. Easy...![]()
Gewoon 8kg shoarma eten over de dag en proberen niet te schijten. Easy...![]()
Wou net zeggen...een weekje? Wat voor een sissy ben jij man?!![]()
![]()
Challenge accepted..fatties!Ja @Skatermarvin, Noob....![]()
Check please!Challenge accepted..fatties!
zelfgemaakte knoflooksaus
Ja @Skatermarvin, Noob....![]()
Dat is aardig wat shoarma, maar wel lekker. Broodjes erbij..zelfgemaakte knoflooksaus en wat sla voor de versiering..
#gainenzondertrainen
Challenge accepted..fatties!