AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Zullen we met z'n allen anders in 2018 eindelijk erkennen dat powerlifters niet per se dik zijn ?

:rolleyes:

Dat zeg je nu, ik ben de afgelopen maanden net veel aan het vreten om mezelf in de loop van 2018 eindelijk powerlifter te kunnen noemen :headbang:

Weer beetje terug op gewicht na het gevreet met en rond de feestdagen.
Nu 63.9 kg en kijken en langzaam wat verder weer zakken tot het nk en daarna iets dieper voor de zomer.

IMG_20180103_140055_107000.jpg

Niks mis mee!

Sneeuwbaard > de voorbije pagina's oude wijven gezeik
34.jpg

Nou ik ben ook weer bijgelezen.. Hoe een epische tia van een niet nader te noemen wannabe bodyfit deelneemster veranderde in een discussie tussen xyz en pescatore :roflol:
Gelukkig werd de dag gered door 2 lekkere wijven met t**ten, biceps en triceps :bow:

Bovenstaande 2 quotes alleen even ter illustratie van waar ik dit topic toevallig binnen rolde (met mijn eigen idee over betreffende dame die ik nu voor me houd omdat dit (helaas :emo:) is afgesloten. Maar wél door 2 mooie meiden!

Vanaf nu ben ik IN.
#hopendopwatmissers :p:clown: en mooie foto's uiteraard.

Omdat er meer is dan een paar biceps:flex: zie ik daar toch eindelijk!!! ineens ''die'' lijn tevoorschijn komen op mijn beentje:eek!:... tjah draag zo nu en dan ook nog wel eens normale kleding ( op dit moment niet dit helaas... op naar de zomer)
#bulkybulky

hrj38h.gif

Terug
Naar boven