- Waardering
- 8.339
Dat is mijn tekst

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het telt alleen als je in on the darkside logt.
Zullen we met z'n allen anders in 2018 eindelijk erkennen dat powerlifters niet per se dik zijn ?
![]()

Je mag dan wel #foreverbulk gebruiken maar om jezelf powerlifter te noemen moet je samen met @RFFNCK verhuizen.Dat zeg je nu, ik ben de afgelopen maanden net veel aan het vreten om mezelf in de loop van 2018 eindelijk powerlifter te kunnen noemen![]()
Het telt alleen als je in on the darkside logt.
Zal ik je log verplaatsen of doe je het zelf ? Trainingslogs PL, SM en WL

Oke dealZullen we met z'n allen anders in 2018 eindelijk erkennen dat powerlifters per se dik zijn ?
![]()
weer flink wat massa ingeleverd na je vorige topless foto id zomer lijkt
??Rear delts beginnen wat door te komenOok niet geheel ontevreden over onderrug zonder deadlifts.
![]()
Rear delts beginnen wat door te komenOok niet geheel ontevreden over onderrug zonder deadlifts.
![]()

Goed man!!Rear delts beginnen wat door te komenOok niet geheel ontevreden over onderrug zonder deadlifts.
![]()
Sneeuwbaard > de voorbije pagina's oude wijven gezeik![]()
Nou ik ben ook weer bijgelezen.. Hoe een epische tia van een niet nader te noemen wannabe bodyfit deelneemster veranderde in een discussie tussen xyz en pescatore
Gelukkig werd de dag gered door 2 lekkere wijven met t**ten, biceps en triceps![]()
) is afgesloten. Maar wél door 2 mooie meiden!
en mooie foto's uiteraard.Rear delts beginnen wat door te komenOok niet geheel ontevreden over onderrug zonder deadlifts.
![]()