- Waardering
- 463
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha tja die staan niet geflext toch zijn die best prima. Maar up loopt wel voor op low bodynice very nice ,zeer pleasing fysiek,
een mini puntje van kritiek zouden je kuiten kunnen zijn
Goede dikte op de borst
Hahah nee dat gaat je niet helpen neeMooi fysiek idd Bram!
Motiveert om zelf ook maar weer eens te gaan cutten. Afgelopen weekje wintersport een beetje uit de klauwen gelopen; Dacht dat de sport in wintersport de halve liters en schwein wel zouden compenseren, niet dus![]()
Iemand zaterdag rond uur of half 2 3 uur trainen bij fox gym ?
Dit is je kans Kristel.
Bob de overalllllllGeen dbb’ers die JBC hebben gedaan? Ben wel benieuwd naar pics en de uitslagen!
Vroeger stond @XXL Nutrition nog wel eens foto’s te maken en een topic openen met de uitslagen, geen idee of ze dat nog doen

Hehehe
Ben zelf zeker tevreden over eigen fysiek maar ben benieuwd wat de concurentie gaat brengen bij de inba

Bob de overalllllll
En lot heeft m ook meegedraaid.
6e. Als je ziet wat de 1e was...
ik heb geen idee wat ze willen.Blijft toch een aparte sport. Vind die look van haar ook velen malen mooier dan het dunnere minder gespierde en softe in de bikini klasse.6e. Als je ziet wat de 1e was...ik heb geen idee wat ze willen.
Lot was veruit t gespierdste en droogste op t podium in haar klasse, en dat willen ze blijkbaar niet zien, maar dan eindigt ze wel op 6 vd 17. Dan zou je dr achteraan verwachten als dat de reden wad dat ze geen top 3 pakt, right?
Hahah zo is dat
Iemand zaterdag rond uur of half 2 3 uur trainen bij fox gym ?
Ja en dat vind ik dus t vreemde; stuur dr dan door naar de volgende klasse... ik snap de beoordeling van vrouwen echt totaal niet.Blijft toch een aparte sport. Vind die look van haar ook velen malen mooier dan het dunnere minder gespierde en softe in de bikini klasse.
Heel jammer. Als je nl internationaal kijkt zie je ook vaker de meer gespierdere /drogerelook.
Gaat ze wel verder met wedstrijden?
Ben er een x eerder geweest woon in Nijmegen dus nog al een eind weg maar heb meting met coach in spijkernisse maar dikke gym hoor goede sfeer top materiaal daarHoe bevalt de nieuwe Fox Gym? Trainde weleens bij de oude. Super goeide sfeer, maar beetje klein en te weinig plates.
Ben er een x eerder geweest woon in Nijmegen dus nog al een eind weg maar heb meting met coach in spijkernisse