XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

6e. Als je ziet wat de 1e was... :roflol: ik heb geen idee wat ze willen.
Lot was veruit t gespierdste en droogste op t podium in haar klasse, en dat willen ze blijkbaar niet zien, maar dan eindigt ze wel op 6 vd 17. Dan zou je dr achteraan verwachten als dat de reden wad dat ze geen top 3 pakt, right?
Wat dat betreft blijft het gewone een rare sport man. Heb je foto's van haar klasse? Volg haar nu een tijdje op insta, ook wat vlogs gekeken en haar shape was/is echt belachelijk nice!

Welkom op Tinder, wat zijn je doelen?

30% club

20180315_134707.jpg

Nog steeds in de bulk-zone ;)

ik denk wel 25 hoor...dus je mag er zijn hoor :p

Sexy hoor, al dat haar... :eyebrow:

Johan is een mooie jongen

met veel warmte....n echte knuffelbeer

6e. Als je ziet wat de 1e was... :roflol: ik heb geen idee wat ze willen.
Lot was veruit t gespierdste en droogste op t podium in haar klasse, en dat willen ze blijkbaar niet zien, maar dan eindigt ze wel op 6 vd 17. Dan zou je dr achteraan verwachten als dat de reden wad dat ze geen top 3 pakt, right?

Jammer is het. Ik vind wat droger en gespierder ook mooier. Soms staan er dames tussen die gewoon zijn gaan afvallen en geen kg spiermassa hebben.

Wat mij is opgevallen in de bikini klasse hier in nl, is dat ze vaker voor een wat hoger vp en minder spiermassa gaan. Op de gp stond een dame, srs prachtig gespierd mooie volle schouders.. goede buik incl blokjes.. imo winnaar... ook geen top3

Misschien dat er richtlijnen zijn binnen de jury die meer duidelijkheid kunnen scheppen? Of werkt dat niet zo?

Terug
Naar boven