Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

29wn48m.gif

:roflol: dan wel 6 jaar over gedaan... maar toch.. moet er niet meer aan denken zulke breekbare armpjes te hebben.
Damnn mooi verschil :heart:

Niet geheel recent maar toch, dit jaar droger hopelijk met 4.5kg meer massa

8911FFFC-5CB2-4DE1-BDEF-0D43B9282C71.jpeg
Ik heb een soortgelijke borst als jij, daardoor heb ik altijd het gevoel dat hij achterloopt ten opzichte van mijn armen. Weet jij of dit ook daadwerkelijk zo is?

P.s ik kan dat zelf niet goed inschatten, ben te onzeker om een fullbody pic te plaatsen hier. Train pas 2,5 jaar.

Tijd voor een nieuw T shirt ...Miss Hulk :cool: :p

Ik heb een soortgelijke borst als jij, daardoor heb ik altijd het gevoel dat hij achterloopt ten opzichte van mijn armen. Weet jij of dit ook daadwerkelijk zo is?

P.s ik kan dat zelf niet goed inschatten, ben te onzeker om een fullbody pic te plaatsen hier. Train pas 2,5 jaar.

Bedoel je dan de insertions of de verhouding in massa?

@GThomas: massa heb ik het over, je delts zijn/lijken groter dan de chest. In veel gevallen zie je dit vice versa. Voor mij voelt dit alsof het uit verhouding is. Ernaar jij dit ook zo?

Rik heb jij ook dergelijke vlekken? Zou je me eens een foto kunnen sturen per pb aub??
Ik heb ooit 2 keer van die kleine vlekjes gehad. Dat was na zware trainingen terwijl ik een beetje ziek was (redelijke infectie van de bovenste luchtwegen). Voor de rest nooit last van gehad.

@Peterminator nee dat niet. Ik had mn chest liever wat groter ja maar het is nou eenmaal zo, grote delts heb je als natty juist niet snel dus dat dat goter lijkt is geen probleem haha

inb4 non natty comment

Terug
Naar boven