XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

:ontopic: the one and only dbb natty !

#Tbt dbb contest 2017.

Doel voor dit jaar is wat droger te zijn voor de zomer. Moet goed komen want kan nu eerder starten.

PhotoGrid_1521227137120.jpg

Volgens mij zou je er trouwens aardig goed uitzien op een procent of 14 @Sanca

76.jpg
Ja, nog niet zo heel lang geleden heb ik die diagnose gekregen, ik had al vaker uitslag in het gezicht maar op de rug, schouders, armen en buik is nieuw voor me.
Hebben ze 1 keer een biopt genomen of vaker? Hoe lang zitten die vlekjes er al??? Waar zaten ze dan i nje gezicht, rond de ogen?

Hebben ze 1 keer een biopt genomen of vaker? Hoe lang zitten die vlekjes er al??? Waar zaten ze dan i nje gezicht, rond de ogen?
Eenmalig een stukje uit mijn wang gesneden en zo de diagnose vastgesteld. Goh, geen idee hoe lang het ondertussen al is, ik heb het behoorlijk lang genegeerd. Eerst enkel rond de ogen en op het voorhoofd, nu dus uitgebreider, paar weken terug ineens ook vuurrood onder mijn baard en in mijn nek en vlekjes op de rug, schouders en buik.
Sinds de vlekken op mijn rug ook een kilo of 5 gedropt in lichaamsgewicht (2-3 weken tijd), gewichtsverlies blijkt 1 van de symptomen te zijn en dat merk ik jammer genoeg wel nu :(

Eenmalig een stukje uit mijn wang gesneden en zo de diagnose vastgesteld. Goh, geen idee hoe lang het ondertussen al is, ik heb het behoorlijk lang genegeerd. Eerst enkel rond de ogen en op het voorhoofd, nu dus uitgebreider, paar weken terug ineens ook vuurrood onder mijn baard en in mijn nek en vlekjes op de rug, schouders en buik.
Sinds de vlekken op mijn rug ook een kilo of 5 gedropt in lichaamsgewicht (2-3 weken tijd), gewichtsverlies blijkt 1 van de symptomen te zijn en dat merk ik jammer genoeg wel nu :(
Ja die in het gelaat...... Zou dat ook door drukverhoging tijdens zware KT geweest kunnen zijn? Petechiën?

Ja die in het gelaat...... Zou dat ook door drukverhoging tijdens zware KT geweest kunnen zijn? Petechiën?
Kan, @Rik76 dacht ook zoiets. Maar als ik aangeef dat het verergert bij zware krachttraining of onlangs door een ander merk van medicatie voor hartritmestoornissen doen ze het af als toeval, na zware yoke of deadlift lijkt het ook te verergeren.
Ik heb alvast de afspraken met mijn dermatoloog en reumatoloog al afgezegd omdat ze toch niet fatsoenlijk helpen, ben wel opzoek naar weer een nieuwe opinie.

Kan, @Rik76 dacht ook zoiets. Maar als ik aangeef dat het verergert bij zware krachttraining of onlangs door een ander merk van medicatie voor hartritmestoornissen doen ze het af als toeval. Ik heb alvast de afspraken met mijn dermatoloog en reumatoloog al afgezegd omdat ze toch niet fatsoenlijk helpen, ben wel opzoek naar weer een nieuwe opinie.
Rik heb jij ook dergelijke vlekken? Zou je me eens een foto kunnen sturen per pb aub??

Terug
Naar boven