- Waardering
- 3.529
Krijgt de persoon met de beste ratio nog een prijs?Bedankt voor de like. vergeet niet ook mn 1723 overige berichten te liken ivbm tekortkoming in de vind ik leuk ratio
thanxLOL

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijgt de persoon met de beste ratio nog een prijs?Bedankt voor de like. vergeet niet ook mn 1723 overige berichten te liken ivbm tekortkoming in de vind ik leuk ratio
thanxLOL

Krijgt de persoon met de beste ratio nog een prijs?![]()
Ja jij bent een vrouw dat is oneerlijk die krijgen altijd meer vind ik leuks. Daarbij discusseer ik graag over een niet populair onderwerp namelijk: De N....S
Mijn ratio is ook fucked upKrijgt de persoon met de beste ratio nog een prijs?![]()
meer likes dan berichtenJij gaat door voor de koelkast!Mijn ratio is ook fucked upmeer likes dan berichten
Liever nog een extra vriezer..
Mooie dunks.
Het leven is geven en nemen.Prijs voor de meest gegeven likes versus geplaatste berichten?![]()
ja niet zo...
Wat een viespeuk he..
het is mijn favoriet... dus dat word janken als hij stuk gaat

hij word oud... begint hier en daar te slijtenhet is mijn favoriet... dus dat word janken als hij stuk gaat
![]()

Haal je wel eens GymShark gear of is dat troep?hij word oud... begint hier en daar te slijtenhet is mijn favoriet... dus dat word janken als hij stuk gaat
![]()