MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Screenshot_20180407-014437.jpg

Thanks man! Means a lot...

Gaat weer lekker zo te zien!
Als je weet waar je vandaan komt is dit natuurlijk fantastisch!:thumbs:

Je begint goed op te drogen..en vergeet niet: stofzuigen = strafcardio:o

Thanks! Ben ook wel tevreden tot nu toe...zit alleen rondom mn middel los vel en dan lijk je nooit helemaal slank/strak :(

Maar ik mag zeker niet klagen en ga gewoon door!

Lekker bezig @darude0306 ! :thumb:
@Skatermarvin , cardio is geen straf :loopband::loopband:.

@wovano : het kan zijn dat het door het zonlicht op mijn scherm komt dat ik vrij weinig kan zien van die foto, of heb je 'm soms geschoten met een aardappel?

Laatst bewerkt:
Nu weet ik het echt zeker..je bent niet goed bij je hoofd:gek:
Daar heb je denk ik wel gelijk in, maar dat zeggen veel mensen ook over ons als we met 25 graden en een zonnetje ervoor kiezen binnen in de gym te zitten.:laugh:
2x marathon gelopen, erg leuk. Morgen doen er toch zeker meer dan 10.000 mensen mee, allemaal gekkies dus :p.
Ik ben overigens een beetje gestopt met cardio, enkel in de cut. Te veel cardio werkt mijn spieropbouw tegen, maar ik blijf het wel lekker vinden.

wel goed fysiek overigens voor bb bedoelde het ook niet negatief!!

Daar heb je denk ik wel gelijk in, maar dat zeggen veel mensen ook over ons als we met 25 graden en een zonnetje ervoor kiezen binnen in de gym te zitten.:laugh:
2x marathon gelopen, erg leuk. Morgen doen er toch zeker meer dan 10.000 mensen mee, allemaal gekkies dus :p.
Ik ben overigens een beetje gestopt met cardio, enkel in de cut. Te veel cardio werkt mijn spieropbouw tegen, maar ik blijf het wel lekker vinden.
Klopt..allemaal gekkies!

Pleasing shape hoor!:thumbs:
Nog even showen nu het nog kan

43C19104-BAA9-48B7-8D49-A660108514F8.jpeg
Damn..gewoon dikke quadoutsweep in je backpose! Strepen op je triceps:thumbs:

Nieuwe hobby, bubblegum bellen blazen.

FB_IMG_1523536034064.jpg

Terug
Naar boven