- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Ik was idd flying dutch, dus dat klopt. Grappig dat je me herkentBiggie man volgens mij zag ik je oo flying dutch kan dat kloppen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was idd flying dutch, dus dat klopt. Grappig dat je me herkentBiggie man volgens mij zag ik je oo flying dutch kan dat kloppen?

wel strikt rows. Goed brzig hoor!Hahaha posten die handel! En thanks manVandaag hetzelfde filmpje gemaakt hahawel strikt rows. Goed brzig hoor!

Zombieface? Weet je wel wat google als resultaat geeft daarop?
Je doet jezelf tekort hoor
![]()
Shit..helemaal vergeten!Ik had iets met 'zuivel is de duivel' verwacht, of is dat meer gerelateerd aan een dikke huid?
ik zou het eens twee weken proberen zuivel eruit te gooien..maar niet wanneer je daarna het toch weer wilt gaan eten..dan is het een waste of time..Thanks!
Ik vreet wel veel zuivel inderdaad...Soms een kilo kwark per dag. Carbs zitten ook wel redelijk hoog, dus misschien moet ik de verhouding met vet (wat juist weer laag is) en eiwitten wat aanpassen. Zal daar eens over nadenken![]()
Gekke schouders!!De shape van mijn laatste dag van mijn vreet-en-zuip-vakantie![]()
Doe echt mijn best!
thanks

Kast!!!!!We geloven je en het is te zien!
Vandaag een zwart/wit bijdrage
![]()

Verschil is zo'n 49kg en de rechter foto is uit 2008
![]()