MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Nog steeds niet goed kunnen knippen maar swat :
332yv5l.png

Ik begin plots wat vochtiger te worden.

nog k*tter dan mijn k*tste fotos:D

Kzag um. Goei 39cm.

Nee jouw reacties zijn volwassen wil je zeggen..
Doelde niet eens op je vp oid.
Proef ik hier een weak spot? Hmmm..

Wat ben jij een aangename meid. We zijn allemaal met onze lichamen bezig, dus in zekere zin blijft het een weakspot inderdaad. Als jij er trots uit haalt om andermans fysieken af te kraken, blijft dat jouw spel en niet de mijne.

Wat ben jij een aangename meid. We zijn allemaal met onze lichamen bezig, dus in zekere zin blijft het een weakspot inderdaad. Als jij er trots uit haalt om andermans fysieken af te kraken, blijft dat jouw spel en niet de mijne.

+1,
je bent hoody nu een knuffel verschuldigd!

+1,
je bent hoody nu een knuffel verschuldigd!

Kijk ze gaan dan, epi en lepsie.
Hoody, ik had het niet eens over je fysiek. Heb je al lang ooit eens gezegd wat ik ervan vind. Of ben je soms onze vele pm's vergeten?
Ik zou nooit louter negatieve feedback op iemands foto geven. Vind ik een beetje zielig. We zijn hier toch om wat te bereiken zeker.

nvm kaartwaardig:roflol:

was je stoned

Dikke tricep man ;) Nog vorderingen gemaakt qua gewicht of probeer je het gewoon te ondderhouden ?

Terug
Naar boven