Em87
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 326
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 11%
Nog steeds niet goed kunnen knippen maar swat :
![]()
Ik begin plots wat vochtiger te worden.
nog k*tter dan mijn k*tste fotos

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog steeds niet goed kunnen knippen maar swat :
![]()
Ik begin plots wat vochtiger te worden.

Thx bro! Kan me echt niet meer voorstellen en wil 't ook niet meer, dat ik toen zo ****ing skinny was damn.

dat is zo
Dat is nu verleden tijd man haha. Ik kan ook niet geloven dat ik 61kg woog bij 1.86![]()
. Never go back <3
. Ben wel benieuwd naar jouw UB pic. No homoDankje man! Benen pic moet er binnenkort ook komen, maar eerst massa erop plakken. Ben wel benieuwd naar jouw UB pic. No homo
Nee jouw reacties zijn volwassen wil je zeggen..
Doelde niet eens op je vp oid.
Proef ik hier een weak spot? Hmmm..
Wat ben jij een aangename meid. We zijn allemaal met onze lichamen bezig, dus in zekere zin blijft het een weakspot inderdaad. Als jij er trots uit haalt om andermans fysieken af te kraken, blijft dat jouw spel en niet de mijne.
Nee jouw reacties zijn volwassen wil je zeggen..
Doelde niet eens op je vp oid.
Proef ik hier een weak spot? Hmmm..
Wat ben jij een aangename meid. We zijn allemaal met onze lichamen bezig, dus in zekere zin blijft het een weakspot inderdaad. Als jij er trots uit haalt om andermans fysieken af te kraken, blijft dat jouw spel en niet de mijne.
e waar blijven jouw fotos
heb alleen oude foto's :S
huh
Dank. Jaar lang bijna niet getraind. Ben pas week of 2-3 weer fatsoenlijk begonnen.Dikke tricep manNog vorderingen gemaakt qua gewicht of probeer je het gewoon te ondderhouden ?
Thx bro! Kan me echt niet meer voorstellen en wil 't ook niet meer, dat ik toen zo ****ing skinny was damn.