Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Nee ik ben ecto :S
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jou fysiek is idd beter dan al het andere wat ik hiervoorbij heb zien komen.
Hoe ben jij zo buff geworden?
Kijk ze gaan dan, epi en lepsie.
Hoody, ik had het niet eens over je fysiek. Heb je al lang ooit eens gezegd wat ik ervan vind. Of ben je soms onze vele pm's vergeten?
Ik zou nooit louter negatieve feedback op iemands foto geven. Vind ik een beetje zielig. We zijn hier toch om wat te bereiken zeker.
Kijk ze gaan dan, epi en lepsie.
Hoody, ik had het niet eens over je fysiek. Heb je al lang ooit eens gezegd wat ik ervan vind. Of ben je soms onze vele pm's vergeten?
Ik zou nooit louter negatieve feedback op iemands foto geven. Vind ik een beetje zielig. We zijn hier toch om wat te bereiken zeker.
Ik lik heel veel pinda's en ik drink veel melk, want van melk word je sterk

Ik lik veel pinda's en ik drink veel melk uit papa's speciale toverstok, want van melk word je sterk en papa vind het fijn
Die jongen doet tenminste wat, of ben jij geboren met spieren?, jij bent ook ooits eens met een 5cm piemoltje en 10 kilo spieren begonnen... nu ga ik ervan uit dat die spieren gegroeit zijn, dat piemoltje valt nog te betwijfelen...
Shredded nation.
Nieuwe Picca heb nu afgelopen week weer 2kg gedropt want ben aan het cutten. Ik zit momenteel op 73 kg, ik hoop volgende week op 70 te zitten
![]()
srs ?Ik eet heel veel pinda's en ik drink veel melk, want van melk word je sterk