MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Kijk ze gaan dan, epi en lepsie.
Hoody, ik had het niet eens over je fysiek. Heb je al lang ooit eens gezegd wat ik ervan vind. Of ben je soms onze vele pm's vergeten?
Ik zou nooit louter negatieve feedback op iemands foto geven. Vind ik een beetje zielig. We zijn hier toch om wat te bereiken zeker.

Pm eens terug jij joh.

Jou fysiek is idd beter dan al het andere wat ik hiervoorbij heb zien komen.
Hoe ben jij zo buff geworden?

Die jongen doet tenminste wat, of ben jij geboren met spieren?, jij bent ook ooits eens met een 5cm piemoltje en 10 kilo spieren begonnen... nu ga ik ervan uit dat die spieren gegroeit zijn, dat piemoltje valt nog te betwijfelen...

waarom zo veel haat

Kijk ze gaan dan, epi en lepsie.
Hoody, ik had het niet eens over je fysiek. Heb je al lang ooit eens gezegd wat ik ervan vind. Of ben je soms onze vele pm's vergeten?
Ik zou nooit louter negatieve feedback op iemands foto geven. Vind ik een beetje zielig. We zijn hier toch om wat te bereiken zeker.

Pm eens terug jij joh.

Shredded nation.
Nieuwe Picca heb nu afgelopen week weer 2kg gedropt want ben aan het cutten. Ik zit momenteel op 73 kg, ik hoop volgende week op 70 te zitten

35byq15.jpg

bruut

Waarom cutten naar zo'n mini gewicht?

Die jongen doet tenminste wat, of ben jij geboren met spieren?, jij bent ook ooits eens met een 5cm piemoltje en 10 kilo spieren begonnen... nu ga ik ervan uit dat die spieren gegroeit zijn, dat piemoltje valt nog te betwijfelen...

Jou vroeg ik niks. Ik ben idd geboren met spieren. Jij niet niet dan?

En dafuq komt die interesse naar mn lul vandaan? Ben je hooms? :S

Terug
Naar boven