Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Sinds ik weer aan het werk ben en na medrol kuur voor lupus opstoten ben ik een 6a7kg kwijt terwijl ik niet eens aan het cutten ben, ik eet zelfs een flink stuk meer nu, blijkbaar nog niet genoeg :dunno;
lupus is toch een auto imuun ding ? ik heb zelf psoriasis en tijdens flare ups kan ik ook niet genoeg eten al zou ik 4000 kcal eten

lupus is toch een auto imuun ding ? ik heb zelf psoriasis en tijdens flare ups kan ik ook niet genoeg eten al zou ik 4000 kcal eten
Yep. Kutzooi, 2 maanden terug dacht ik dat ik een week of 2 zou moeten cutten om -105kg te zijn voor mijn klasse aankomende zondag voor Vlaanderen, nu moet ik tegen de sterren op vreten om terug de 100kg aan te tikken.
De medicatie (plaquinil) lijkt ook wel behoorlijk op mijn darmen te werken, 5x per dag is eerder regel dan uitzondering de laatste tijd :toilet:

Yep. Kutzooi, 2 maanden terug dacht ik dat ik een week of 2 zou moeten cutten om -105kg te zijn voor mijn klasse aankomende zondag voor Vlaanderen, nu moet ik tegen de sterren op vreten om terug de 100kg aan te tikken.
De medicatie (plaquinil) lijkt ook wel behoorlijk op mijn darmen te werken, 5x per dag is eerder regel dan uitzondering de laatste tijd :toilet:
ken het fenomeen :
Side effects of methotrexate
Methotrexate can cause many side effects. Your risk of side effects is usually related to how much you use and how long you use it. The more and longer you use methotrexate, the more likely side effects are to happen.

The most common side effects of methotrexate include:

• mouth sores
  • nausea and upset stomach
  • tiredness
  • chills
  • fever
  • dizziness
  • diarrhea
  • vomiting
  • hair loss
  • easy bruising

sterkte ermee man ook met je wedstrijd zal voor je duimen

IMG_20180702_192142128.jpg IMG_20180702_192153936.jpg

Chest lijkt voller! Goed bezig man

• Like
Waarderingen: vntl
Hier ook psoriasis. Ik herken dat niet van dat eten en flare ups. Wat bedoel je precies?
de momenten dat je echt vol zit , dit zijn ook de momenten dat je kapot moe bent , je gewrichten verrot aanvoelen etc etc tenminste dat is bij het geval eten is al vaak moeilijk door metroaxte en daar bij het ziek zijn dat energie matig een tol vraagt . afkloppen al 2 jaar geen last van gehad

• Like
Waarderingen: BB_
Toch wel goede schouder en arm. Goede basis om lekker op door te bouwen!

de momenten dat je echt vol zit , dit zijn ook de momenten dat je kapot moe bent , je gewrichten verrot aanvoelen etc etc tenminste dat is bij het geval eten is al vaak moeilijk door metroaxte en daar bij het ziek zijn dat energie matig een tol vraagt . afkloppen al 2 jaar geen last van gehad

Ik zit er wel redelijk onder, maar gebruik (nog) geen medicatie. Gewrichtsklachten heb ik af en toe. Maar niet noemenswaardig.
MTX ken ik. Dat heeft mijn vrouw ook gebruikt voor haar reuma.

Ik zit er wel redelijk onder, maar gebruik (nog) geen medicatie. Gewrichtsklachten heb ik af en toe. Maar niet noemenswaardig.
MTX ken ik. Dat heeft mijn vrouw ook gebruikt voor haar reuma.
de symptomen kunnen nogal verschillen , mijn vader kon absoluut niet in de zon ermee mij deed het juist goed

Terug
Naar boven