- Waardering
- 431
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Netjes, netjes!!! plannen om hoger in gewicht te gaan deze winter?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou je doen.![]()
Bij lange na niet in de buurt van het origineel natuurlijk, maar wel ontzettend blij mee! Credits voor de foto: @HillR

fak nee, you're kiddin'Eerst maar eens zien wat deze hernia mij brengt qua gewichtsverlies![]()
sry, kijk vaak alleen ff hier, dus krijg niet alles mee altijd.flinke progressie gemaakt zeg! damn![]()
Best tevreden met mijn fysiek op de op 1 na laatste dag van vakantie (eergister)Heb het wel eens slechter gedaan met +5kg vet in een vakantie
![]()
Klopt, al lijkt het op de foto erger dan het werkelijk is, heb weinig motivatie om diep te gaan cutten, omdat we ook niet op vakantie gaan dit jaar.wel veel massa , maar oogt ook heel vochtig. Ga je nog cutten?
allemaal pica's van mensen die beter in vorm zijn dan moi,i hate my life![]()
Wil je er over praten?jawel,maar ben compleet uit vorm ,onderrugpijn en rechterknie doet auw,
lijk na een groot bord eten wel een zwangere zeug,
op dit moment haat ik deze ondankbare kutsport
allemaal pica's van mensen die beter in vorm zijn dan moi,i hate my life![]()
Waarom zo licht? Niet dat het licht is maar jouw doen wel niet?
hij gaat podium op.Waarom zo licht? Niet dat het licht is maar jouw doen wel niet?
Sinds ik weer aan het werk ben en na medrol kuur voor lupus opstoten ben ik een 6a7kg kwijt terwijl ik niet eens aan het cutten ben, ik eet zelfs een flink stuk meer nu, blijkbaar nog niet genoegWaarom zo licht? Niet dat het licht is maar jouw doen wel niet?