- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Nou ik loop wel graag met een komkommer in mijn achterste rond maar ook in België kijken ze mij raar aan![]()
Maar 1 komkommer. Mietje.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou ik loop wel graag met een komkommer in mijn achterste rond maar ook in België kijken ze mij raar aan![]()

Die kasgekweekte augurkjes stellen inderdaad niks voor hier in NL.. moet je eens in zuid Europa gaan kijken, dat is wel voor gevorderden op zn minst![]()
Hmmmmm denk dat ik mn volgende vakantiebestemming weet.
Of omdat we juist wel kunnen koken. Ik Frankrijk (haute cuisine) en Italië ligt het percentage met overgewicht laag en kunnen ze wel koken. In de VS ligt het juist hoog, GB ook. Daar kunnen ze niet koken en vreten ze veel fast food en rotzooiNLers enigste Europese land waar overgewicht niet toeneemt omdat ze niet kunnen koken![]()
Komkommer helpt ook goed tegen diarree. Inbrengen doet wel even pijn.
Klopt anders floept hij er zo uit.
Komkommer helpt ook goed tegen diarree. Inbrengen doet wel even pijn.
Insmeren met xylocaine gel en beetje poppers. Maar echte mannen doen het puur natuur.
In je achterste zeggen Belgen toch niet? Toen een Belg eens zei: "pak me in mijn poep" schrok ik me doodNou ik loop wel graag met een komkommer in mijn achterste rond maar ook in België kijken ze mij raar aan![]()

Wel leuk om te zien dat mijn afwijkend gedrag wordt aanvaard hier. Bedankt voor jullie steun.
Weten jullie wat poepen betekent? Belgen zijn echt raar.
In het Vlaams betekent het wat anders dan in Nederland....