AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Ben nu 3 weken bezig bij Jeffrey Latour en tot nu toe zeer tevreden met de vooruitgang. Vetpercentage zakt langzaam en gewicht is al die 3 weken hetzelfde gebleven. 3 weken geleden waren er nog nauwelijks aders te bekennen. Ben benieuwd wat er over 2-3 weken gebeurt als de blast gaat beginnen.

IMG_20180904_213246_382.jpg
Bruut fysiek , beetje massa op upper chest erbij en je bent echt een beest

Bruut fysiek , beetje massa op upper chest erbij en je bent echt een beest
Thanks! Borst is altijd al een zwak punt geweest. Voor de eerste periode van de coaching ligt de focus op mijn schouders. Daarna zal vast mijn kippenborstje een punt van aandacht worden. Dat ik niet kan bsnkdrukken ivm schouderblessure helpt helaas niet mee.

Thanks! Borst is altijd al een zwak punt geweest. Voor de eerste periode van de coaching ligt de focus op mijn schouders. Daarna zal vast mijn kippenborstje een punt van aandacht worden. Dat ik niet kan bsnkdrukken ivm schouderblessure helpt helaas niet mee.
Dat is kloten inderdaad al is benchen niet de beste chest builder imo dus dat komt wel goed zeker met coaching !! Succes man ben benieuwd :)

Op welk gebied is de coaching voor jou een meerwaarde ten opzichte van de kennis die je zelf al hebt: voeding, training, aas, of een combi hiervan?

Op welk gebied is de coaching voor jou een meerwaarde ten opzichte van de kennis die je zelf al hebt: voeding, training, aas, of een combi hiervan?
100% een stok achter de deur.
Dat stok achter de deur niet helemaal hoor. Speelt natuurlijk wel deels mee.

Verder heb ik door de jaren natuurlijk best wat kennis opgebouwd maar in grote lijnen blijf ik steeds hetzelfde doen op alle gebieden. Zijn een aantal dingen die ik nu doe die ik eerder nooit gedaan heb of waarvan ik dacht "zou het echt helpen". Geen idee of dat het verschil maakt maar voor het eerst sinds ik geen beginner meer ben zakt mijn vetpercentage en blijft mijn gewicht op 105 kg dus dat bevestigt wel dat ik goed bezig ben.

Dat stok achter de deur niet helemaal hoor. Speelt natuurlijk wel deels mee.

Verder heb ik door de jaren natuurlijk best wat kennis opgebouwd maar in grote lijnen blijf ik steeds hetzelfde doen op alle gebieden. Zijn een aantal dingen die ik nu doe die ik eerder nooit gedaan heb of waarvan ik dacht "zou het echt helpen". Geen idee of dat het verschil maakt maar voor het eerst sinds ik geen beginner meer ben zakt mijn vetpercentage en blijft mijn gewicht op 105 kg dus dat bevestigt wel dat ik goed bezig ben.
Niet allemaal ofc, maar je wilt je coach tijdens check ins in teleur stellen. Je bent eerder geneigd om er vol voor te gaan omdat je er ook voor betaald.

Zomer weer voorbij.. cut geslaagd, ik ben tevreden. Nu alles er weer aan vreten.. hahha nee grappie natuurlijk. Dit wil ik nu vast houden en vanuit hier weer verder gaan bouwen.
Wil niet meer zon hoog vp.. voel me daar totaal niet fijn bij. Vorig jaar op aanraden van een kennis en eigenlijk tegen eigen gevoel in behoorlijk gebulkt.. eindstand.. dik ongelukkig letterlijk. Ik ga gewoon weer op mijn eigen gevoel af. Dan maar wat minder snel allemaal :). Fijn weekend allemaal!

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit :titty:

Terug
Naar boven