AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Teeeering wat een goed fysiek. Zulke halve manen op lats heb ik nog nooit gezien. Enige aanmerking is misschien je onderrug.
onderrug lacked indd massa. Pose is wat ongunstig, op podium zal ik deze beter beheersen, maar er mag absoluut meer vlees op daar ja

IMG-20180828-WA0034.jpg

Sorry voor de spam. Zojuist fotoshootje. Was legday, en geen carbs oid geladen niks.

Kan best leuk worden over paar weken. Who knows
Zeer goed fysiek, streef voor mij.

Valt wel op dat je paar weken terug alles ging terugschroeven en meer op pt ging focussen en nu er zo 'plots' bij staan en bijna t podium op :P

Nice JW! Ga je vlogs ook weer kijken, waren altijd zeer vermakelijk en ook leerzaam.

Zeer goed fysiek, streef voor mij.

Valt wel op dat je paar weken terug alles ging terugschroeven en meer op pt ging focussen en nu er zo 'plots' bij staan en bijna t podium op :P

Da's t leuke, ik zit nog steeds teruggeschroefd. Train geen 6x per week, en ga ik ook niet doen, en qua inname etc zit ik ook VERRR van waar ik mn vorige prep zat. T is nu meer van 'ben nu al zo ver, Might as well'
Qua gezondheid ga ik ook niet dusdanig alles op alles zetten op die 1e plek te behalen, het gaat me nu meer om zo optimaal mogelijke results, en nieuwe ervaringen op doen voor jongens die ik volgend jaar op het podium zet. Ik heb er nu 4 staan die volgend jaar onder mij een wedstrijd willen draaien dus het kan geen kwaad even wat methodes uit te zoeken!

Nice JW! Ga je vlogs ook weer kijken, waren altijd zeer vermakelijk en ook leerzaam.

Thanks bro<3

Hier en daar wat lijnen op de benen. Ben erg blij met mijn kuiten. Afgelopen maanden 8 kg afgevallen. Zit lekker in mijn vel, dat is meest belangrijke.
Oh en gewoon eens normale kleding aan.. draag niet alleen maar sportkleding.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Als knight zijnde haal ik alvast mijn roze liefdes sabel uit!

ziet er goed uit

Wat voor schoenen zijn dat Wovano? Zien er chill uit.

Terug
Naar boven