Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

20181106_224504.jpg

20181106_224733.jpg

Hngggg

Hey Sanca, ben je jouw baard ook aan het trainen? Flinke gainz....

Helaas moet ik hieraan geloven. Stang gleed bijna uit m'n handen zonder handschoenen bij het bankdrukken...

15416091981671317543216.jpg

Handschoenen om te bankdrukken heb ik nog niet eerder gehoord. :rolleyes:
Volgens mij zou je het probleem altijd moeten kunnen oplossen met een andere grip of inderdaad je duimen om de stang. (Doe ik zelf trouwens ook niet, slechte gewoonte maar gaat nooit fout:roflol:)

• Like
Waarderingen: Pren
Heb je dan zulke erge zweethanden ofzo dat die stang er vanaf glijdt?

Ik had wel handcrème gebruikt, misschien lag het daar aan, maar dat was al een tijdje daarvoor...

Maarrr ik doe wel altijd m'n duim eromheen. Het was vooral dat m'n handen naar de buitenkant gleden.

je kan wel ff google voor een juiste grip (ring of middelvinger aan de ringen vd bar)

een schuursponsje of beter een zeemleren lapje werkt wel perfect

Ik had wel handcrème gebruikt, misschien lag het daar aan, maar dat was al een tijdje daarvoor...

Maarrr ik doe wel altijd m'n duim eromheen. Het was vooral dat m'n handen naar de buitenkant gleden.
Dan ligt het dus aan die handcreme. Ga je toch geen handschoentjes aantrekken.

Gewoon met gesloten grip benchen en geen glibberige crème gebruiken.

Nog dit, ik lees van sommige dat ze lekker stoer proberen zijn door met open grip te benchen. Spoiler: benchen met 80 kg (gemiddelde van DBB) is nooit stoer.

Terug
Naar boven