AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Tnx man! Komt natuurlijk allemaal door mijn tell-sell waisttrainer

hoe duur kost zon apparaat? en hoelang moet ik het gebruiken om er ook zo uit te zien?

Moet ik nog iets van een voedingsschema opstellen.

0800

Snee brood met ham

1200

2 x snee brood met kaas

1700

wat de pot schaft

1900

glas cola

is dit voldoende?

ik wil de kcal niet te hoog opvoeren omdat ik anders bang ben dat ik te vaak nieuwe kleren moet kopen en te breed word, mijn vriendin vind dit ook niet mooi.

Op de tell sell reclame zag ik ook dat je verder niks nodig hebt en dat het allemaal vanzelf gaat? Heb jij dit zo ook ervaren ?

hoe duur kost zon apparaat? en hoelang moet ik het gebruiken om er ook zo uit te zien?

0800

Snee brood met ham

1200

2 x snee brood met kaas

1700

wat de pot schaft

1900

glas cola

is dit voldoende?

ik wil de kcal niet te hoog opvoeren omdat ik anders bang ben dat ik te vaak nieuwe kleren moet kopen en te breed word, mijn vriendin vind dit ook niet mooi.

Op de tell sell reclame zag ik ook dat je verder niks nodig hebt en dat het allemaal vanzelf gaat? Heb jij dit zo ook ervaren ?
Nee Thomas gebruikt ook nog AAS :trollface:

0800

Snee brood met ham

1200

2 x snee brood met kaas

1700

wat de pot schaft

1900

glas cola

is dit voldoende?

Dat heb ik zeker zo ervaren, je kan hem overal dragen! Ik draag hem de hele dag voor het beste resultaat! Je schema is goed. Zou alleen de cola vervangen voor cassis light, daar schijn je toch harder op te gaan! Succes man waarschijnlijk verkies je 2 cm per week zo om je middel! En alleen plaatselijk buikvet zodat de rest wel breed blijft je wilt niet mager worden he

Tony, het is geweeeeeeeeeeeeldig.
Overigens bekend met de voice overs van tell sell? Check 205records met bijv. de wraptastic op youtube maar eens. Heerlijk....

:roflol:

USER_SCOPED_TEMP_DATA_MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1542227087099.jpg_1542227097213.jpeg
Bouwfase gaat echt zalig. Darmen zijn heel stabiel voor mijn normale doen.

zolang je nog niet masturbeert op je eigen foto's is er nog niets ernstigs aan de hand ik krijg al wel een instant boner bij de aanblik van mijn eigen gigantische spierbundels :o
Eerlijk is eerlijk... krijg toch wel een semi als ik voor de spiegel sta :D:haha:

Netjes kerel.:hitit:

Is het de point of view / belichting waardoor je borst iets wegvalt? Op basis van deze foto zou ik zeggen dat een zwakker punt is dan je abs?

Netjes kerel.:hitit:

Is het de point of view / belichting waardoor je borst iets wegvalt? Op basis van deze foto zou ik zeggen dat een zwakker punt is dan je abs?
Borst is ook een weak point. Zeker in deze pose. Zal voor komende tijd ook een punt blijven waaraan ik extra aandacht geef.

Terug
Naar boven