- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
All about the anglessssVaak vind ik je op foto's minder zwaar ogen maar op deze foto lijk je heel massief![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
All about the anglessssVaak vind ik je op foto's minder zwaar ogen maar op deze foto lijk je heel massief![]()
Spuitelf

Mijn hoofd? Komt door al dat kauwen iedere daghoofdgains! de vorm van je hoofd is behoorlijk veranderd? of ligt dit aan mij?
Thx

Overduidelijk niet natty dus

Whahaha hoofdgainshoofdgains! de vorm van je hoofd is behoorlijk veranderd? of ligt dit aan mij?

Hee kerel! Nee niet echt ben niet zon logger haha! Maar misschien wel een keer een leuk idee ja om te beginnen. Mocht daar interesse in zijn dan haha

Jij hebt tenminste een homegym.

Dat zou niet verkeerd zijn, maar ik moet dan wel goed onderhandelen. Deze home gym staat op de kamer van m'n oudste zoonJe moet ergens beginnen, volgende stap een powerrack? Dan ben je all set![]()

Haha zalig xD die kussens enzo
erg smal bench rek lijkt me welNog even door blijven trainen..dan kom je vanzelf op het punt dat je niet meer tevreden bentVanochtend na het opstaan genomen... Hoewel ik het van mezelf nooit had verwacht kan ik nu tegen mezelf zeggen dat ik best tevreden ben... En ik ga gewoon lekker door waarmee ik 1.5 jaar geleden ben begonnen
![]()

Vanochtend na het opstaan genomen... Hoewel ik het van mezelf nooit had verwacht kan ik nu tegen mezelf zeggen dat ik best tevreden ben... En ik ga gewoon lekker door waarmee ik 1.5 jaar geleden ben begonnen
![]()
Jason Statham, aged 50 years old, the actor weighs 84 kg(185 lbs) and has a height of 5'10” (178 cm) . Lijken me prima stats voor 50 jaar oudNet Jason Statham (dat is ook zo'n gespierde ecto).