- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind de meest bbers man en vrouw niet mooi zodra ze bij de gemiddelde bber echt bewondering beginnen te oogsten. Ik vind het ook niet mooier omdat er veel werk in is gestoken. Ik vind een goede beach body vele malen mooier dan een anabolen pomplijf. Ook vind ik Natural look veel.mooier dan spinnenwebben van dikke aderen. Voor mij voegt inspanning dus niets toe aan schoonheid, maar hoogstens aan bewondering voor inzet en doorzettingsvermogen.
Netjes man!
Thanks !!Netjes man!
Wat ik me altijd afvraag, hoe krijg je die gaten tussen je borst? Zie dat best vaak (no offence)
Ahaa oke, verklaart het inderdaad.
Mooie shape en tattoo!
Zou toch eigenlijk wel idioot zijn als bovengemiddeld gespierde mensen op een bodybuilding forum worden afgekraakt om het feit dat ze zo gespierd zijn en het niet meer mooi is. Dan kun je beter naar het Viva forum gaanIk denk dat het wel meevalt met de hoeveelheid negatieve kritiek in dit topic. Blijft ook een onvermijdelijk en logisch gegeven als je je foto's op het internet zet.

https://m.forum.girlscene.nl/forum/ heb ik wel goede ervaringen meeZou toch eigenlijk wel idioot zijn als bovengemiddeld gespierde mensen op een bodybuilding forum worden afgekraakt om het feit dat ze zo gespierd zijn en het niet meer mooi is. Dan kun je beter naar het Viva forum gaan![]()
Allemaal aan de shakies en zo.
Godver zit me te provoceren

*roidrage*Thx Man !
Vals spelers allemaal

En creatine, bah. En dan zeggen dat ze natty zijn.
Jezus zeg die biceps.Maar dat is ook een beetje van de huidige tijd. Alles maar moeten uitspreken. Soms moeten mensen van tevoren bedenken of een mening een meerwaarde geeft aan het geheel. Of dat het misschien gewoon kwetsend is ( niet dat het mij kwetst maar misschien andere wel). Ik bedoel dat is hetzelfde als je iemand helemaal gaat afbranden die net iets gekocht heeft waar hij of zij heel blij mee is.. doe je in mijn ogen ook niet.
Zo naast al het gelul nog ff fotootje ook.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Veel te grote biceps

Biceps kunnen nooit te groot zijn