MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik zou nooit op je haten @MissNuke. Jouw fysiek is wel echt goals. :D:flexing:

Lief!

Haten is ook een groot woord hoor. Maar ik voel me nooit zo genoodzaakt mensen iets te zeggen wat ik niet leuk vind. Ik bedoelde daar zou ik dan echt een dag taak aan hebben. Sommigen vinden het nodig een mening te ventileren op een niet zo leuke manier.

Lief!

Haten is ook een groot woord hoor. Maar ik voel me nooit zo genoodzaakt mensen iets te zeggen wat ik niet leuk vind. Ik bedoelde daar zou ik dan echt een dag taak aan hebben. Sommigen vinden het nodig een mening te ventileren op een niet zo leuke manier.
Kan jou het boeien, jij weet waarvoor je zo hard werkt. Ik vind het erg mooi en aantrekkelijk, niks dan respect.

Ik ben bij lange na niet waar ik wil zijn, maar het begint langzamerhand ergens op te lijken. Mini sweep incoming.:p
IMG_20181126_190741.jpg

Kan.. ik geloof ook wel dat veel mensen het niet altijd even mooi vinden en dan niet perse jaloers zijn.

Mensen die het niet mooi vinden beseffen vaak ook niet hoeveel werk er in kruipt om zo een fysiek te behalen. Je krijgt dan van zulke mensen enkel negatieve dingen te horen en het beperkt zich dan tot "het is niet mooi". Dan zeg je beter niks.

Jouw fysiek is ook niet wat ik zoek in een vrouw maar ik ben wel op de hoogte van onze sport en heb heel veel bewondering voor het werk dat je er al hebt ingestoken.

Sterke vrouw en dat straal je uit :)

Waar blijven die GP pics, volgens mij deden er wel een aantal dbbers mee

Ik vind de meest bbers man en vrouw niet mooi zodra ze bij de gemiddelde bber echt bewondering beginnen te oogsten. Ik vind het ook niet mooier omdat er veel werk in is gestoken. Ik vind een goede beach body vele malen mooier dan een anabolen pomplijf. Ook vind ik Natural look veel.mooier dan spinnenwebben van dikke aderen. Voor mij voegt inspanning dus niets toe aan schoonheid, maar hoogstens aan bewondering voor inzet en doorzettingsvermogen.

Mensen die het niet mooi vinden beseffen vaak ook niet hoeveel werk er in kruipt om zo een fysiek te behalen. Je krijgt dan van zulke mensen enkel negatieve dingen te horen en het beperkt zich dan tot "het is niet mooi". Dan zeg je beter niks.

Jouw fysiek is ook niet wat ik zoek in een vrouw maar ik ben wel op de hoogte van onze sport en heb heel veel bewondering voor het werk dat je er al hebt ingestoken.

Sterke vrouw en dat straal je uit :)

Natuurlijk, ik heb er veel respect voor. Maar het is in mijn ogen niet aantrekkelijk en dat vele mensen als antwoord geven "het is niet mooi" kan ik me wel in vinden. Waar ik me alleen niet in vinden kan is dat veel waarschijnlijk ongevraagd kritiek geven op haar omdat ze gespierd is. Wanneer ze zelf om kritiek vraagt dan is het begrijpelijk. Maar helaas spreken velen zich uit zonder dat het van toepassing is.

Ik vind de meest bbers man en vrouw niet mooi zodra ze bij de gemiddelde bber echt bewondering beginnen te oogsten. Ik vind het ook niet mooier omdat er veel werk in is gestoken. Ik vind een goede beach body vele malen mooier dan een anabolen pomplijf. Ook vind ik Natural look veel.mooier dan spinnenwebben van dikke aderen. Voor mij voegt inspanning dus niets toe aan schoonheid, maar hoogstens aan bewondering voor inzet en doorzettingsvermogen.
Onder de post van Wovano met zijn vein game.

100% mee eens.

Ja dat is ieder voor zich.
Ik vind dat van wovano ziek, overal aderen. Dat is ook mijn doel stiekem haha :p

Terug
Naar boven