Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!

Thanks!
Was inderdaad geschrokken hoe dun mijn benen waren geworden!

Ik train inmiddels al bijna 10 jaar. De eerste jaren overigens niet heel serieus. Echt serieus train ik pas een jaar of 4-5. Er zijn in een half jaar in elk geval heel wat pizza's, potten ben en jerrys en zakken chips doorheen gegaan.TRAINDE je überhaupt wel op foto1What the fuccc ik dacht dat jij al heel lang trainde ook?? Wat een fysiek op foto 1 tov 2 ongekend...… Van 3x per dag 6 dubbele cheeseburgers naar een goed als wedstrijd ready fysiek hoe kan dit dan precies? Hoeveel jaar heb je getraind voor foto1
![]()

heb je toevallig foto hoe je er voor die foto uit zag?? ja dat kun je wel zien ja... Zeker veel anti-psychotica moeten slikken héThanks!
Thanks!
Was inderdaad geschrokken hoe dun mijn benen waren geworden!
Ik train inmiddels al bijna 10 jaar. De eerste jaren overigens niet heel serieus. Echt serieus train ik pas een jaar of 4-5. Er zijn in een half jaar in elk geval heel wat pizza's, potten ben en jerrys en zakken chips doorheen gegaan.![]()

Heb je toen nog wel ''een beetje'' getrained om eea proberen bij te houden of helemaal niet meer? En hoe lang dan?? Echt bizarre trans iig..Dit is maart vorig jaar. Ben in april off gegaan en ongeveer in juli gestopt met trainen. Sporadisch heb ik geprobeerd de draad weer op te pakken maar dat is helaas dit jaar pas gelukt. Moet wel zeggen dat ik me nu heel goed voel en die periode vorig jaar heeft me nu heel sterk gemaakt.heb je toevallig foto hoe je er voor die foto uit zag?? ja dat kun je wel zien ja... Zeker veel anti-psychotica moeten slikken hé![]()
Heb je toen nog wel ''een beetje'' getrained om eea proberen bij te houden of helemaal niet meer? En hoe lang dan?? Echt bizarre trans iig..
Erntig toch hoe zo'n fysiek in zo'n korte tijd kan veranderen hé... Waarom ben je toen gestopt met anabolen dan??Dit is maart vorig jaar. Ben in april off gegaan en ongeveer in juli gestopt met trainen. Sporadisch heb ik geprobeerd de draad weer op te pakken maar dat is helaas dit jaar pas gelukt. Moet wel zeggen dat ik me nu heel goed voel en die periode vorig jaar heeft me nu heel sterk gemaakt.
![]()
Had gezondheidsklachten als kortademig, benauwd, trillen, hartkloppingen en was daar behoorlijk van geschrokken.Erntig toch hoe zo'n fysiek in zo'n korte tijd kan veranderen hé... Waarom ben je toen gestopt met anabolen dan??
Dat begrijp ik ja... Ik zou mij er zelf ook helemaal niet comfortabel bij voelen, zou het dus sowieso NIET doen. Fysieke idealen zijn mij niet potentiele risico's waard.. Heb ook helemaal niets met bodybuild lichamen maar houd meer van een ''atletisch'' gespierd lijf.Had gezondheidsklachten als kortademig, benauwd, trillen, hartkloppingen en was daar behoorlijk van geschrokken.
Heel erg netjes !!Ok ik ben nu echt alle schaamte voorbij. Durf zelf ook bijna niet naar de linker foto's te kijken. Is maar goed dat ik dit erop zet op dat ik het nooit meer zo uit de hand laat lopen. Vorig jaar ben ik off gegaan en icm het off gaan waren er verschillende omstandigheden waardoor ik mentaal niet zo lekker in mijn vel zat. Daardoor heb ik een half jaar nauwelijks getraind heb en gigantisch veel troep gegeten.
Op 1 januari heb ik de draad weer opgepakt wat heeft geresulteerd in deze transformatie: 11 kg verschil in 11 maanden.
![]()
![]()
![]()
Heel nice broOk ik ben nu echt alle schaamte voorbij. Durf zelf ook bijna niet naar de linker foto's te kijken. Is maar goed dat ik dit erop zet op dat ik het nooit meer zo uit de hand laat lopen. Vorig jaar ben ik off gegaan en icm het off gaan waren er verschillende omstandigheden waardoor ik mentaal niet zo lekker in mijn vel zat. Daardoor heb ik een half jaar nauwelijks getraind heb en gigantisch veel troep gegeten.
Op 1 januari heb ik de draad weer opgepakt wat heeft geresulteerd in deze transformatie: 11 kg verschil in 11 maanden.
![]()
![]()
![]()
Erg nice! Ook van babyface naar wat mannelijker in eennjaar xD
Was links een kilo of 69 en helemaal kapot van het cutten, dus goeie zombiemodus hoofd ja.Erg nice! Ook van babyface naar wat mannelijker in eennjaar xD
Je kijkt nog steeds niet blij!
Ziet er meteen beter uitZe houden in UZ Leuven niet van lichaamsbeharing, rip
![]()