XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

:bow:@wovano

Thanks!
Alleen de onderbroek is dezelfde.
:roflol:
Super transformatie kerel. Petje af!
Thanks!
Dat verschil met de benen ook!
Was inderdaad geschrokken hoe dun mijn benen waren geworden!
:D
TRAINDE je überhaupt wel op foto1 ??? What the fuccc ik dacht dat jij al heel lang trainde ook?? Wat een fysiek op foto 1 tov 2 ongekend...… Van 3x per dag 6 dubbele cheeseburgers naar een goed als wedstrijd ready fysiek hoe kan dit dan precies? Hoeveel jaar heb je getraind voor foto1 ???
Ik train inmiddels al bijna 10 jaar. De eerste jaren overigens niet heel serieus. Echt serieus train ik pas een jaar of 4-5. Er zijn in een half jaar in elk geval heel wat pizza's, potten ben en jerrys en zakken chips doorheen gegaan. :roflol:

Wat een resultaat he....en dan zo droog...pffff...jaloers :)

Netjes maat!

Thanks!

:roflol:

Thanks!

Was inderdaad geschrokken hoe dun mijn benen waren geworden!

:D

Ik train inmiddels al bijna 10 jaar. De eerste jaren overigens niet heel serieus. Echt serieus train ik pas een jaar of 4-5. Er zijn in een half jaar in elk geval heel wat pizza's, potten ben en jerrys en zakken chips doorheen gegaan. :roflol:
heb je toevallig foto hoe je er voor die foto uit zag?? ja dat kun je wel zien ja... Zeker veel anti-psychotica moeten slikken hé :windup: :trollfacex::trollface::trollfacex: Heb je toen nog wel ''een beetje'' getrained om eea proberen bij te houden of helemaal niet meer? En hoe lang dan?? Echt bizarre trans iig..

heb je toevallig foto hoe je er voor die foto uit zag?? ja dat kun je wel zien ja... Zeker veel anti-psychotica moeten slikken hé :windup: :trollfacex::trollface::trollfacex: Heb je toen nog wel ''een beetje'' getrained om eea proberen bij te houden of helemaal niet meer? En hoe lang dan?? Echt bizarre trans iig..
Dit is maart vorig jaar. Ben in april off gegaan en ongeveer in juli gestopt met trainen. Sporadisch heb ik geprobeerd de draad weer op te pakken maar dat is helaas dit jaar pas gelukt. Moet wel zeggen dat ik me nu heel goed voel en die periode vorig jaar heeft me nu heel sterk gemaakt.

IMG_20170322_102857_704.jpg

Dit is maart vorig jaar. Ben in april off gegaan en ongeveer in juli gestopt met trainen. Sporadisch heb ik geprobeerd de draad weer op te pakken maar dat is helaas dit jaar pas gelukt. Moet wel zeggen dat ik me nu heel goed voel en die periode vorig jaar heeft me nu heel sterk gemaakt.

IMG_20170322_102857_704.jpg
Erntig toch hoe zo'n fysiek in zo'n korte tijd kan veranderen hé... Waarom ben je toen gestopt met anabolen dan??

Had gezondheidsklachten als kortademig, benauwd, trillen, hartkloppingen en was daar behoorlijk van geschrokken.
Dat begrijp ik ja... Ik zou mij er zelf ook helemaal niet comfortabel bij voelen, zou het dus sowieso NIET doen. Fysieke idealen zijn mij niet potentiele risico's waard.. Heb ook helemaal niets met bodybuild lichamen maar houd meer van een ''atletisch'' gespierd lijf.

Ok ik ben nu echt alle schaamte voorbij. Durf zelf ook bijna niet naar de linker foto's te kijken. Is maar goed dat ik dit erop zet op dat ik het nooit meer zo uit de hand laat lopen. Vorig jaar ben ik off gegaan en icm het off gaan waren er verschillende omstandigheden waardoor ik mentaal niet zo lekker in mijn vel zat. Daardoor heb ik een half jaar nauwelijks getraind heb en gigantisch veel troep gegeten.

Op 1 januari heb ik de draad weer opgepakt wat heeft geresulteerd in deze transformatie: 11 kg verschil in 11 maanden.

Screenshot_20181202-193533.jpg

Screenshot_20181202-194410.jpg

Screenshot_20181202-194225.jpg
Heel erg netjes !!

Ok ik ben nu echt alle schaamte voorbij. Durf zelf ook bijna niet naar de linker foto's te kijken. Is maar goed dat ik dit erop zet op dat ik het nooit meer zo uit de hand laat lopen. Vorig jaar ben ik off gegaan en icm het off gaan waren er verschillende omstandigheden waardoor ik mentaal niet zo lekker in mijn vel zat. Daardoor heb ik een half jaar nauwelijks getraind heb en gigantisch veel troep gegeten.

Op 1 januari heb ik de draad weer opgepakt wat heeft geresulteerd in deze transformatie: 11 kg verschil in 11 maanden.

Screenshot_20181202-193533.jpg

Screenshot_20181202-194410.jpg

Screenshot_20181202-194225.jpg
Heel nice bro

@wovano Nice! Ziek ook dat je op zo'n kort tijdsbestek zoveel kunt verliezen en ook weer kunt terugkrijgen.

Ze houden in UZ Leuven niet van lichaamsbeharing, rip

20181203_205625.jpg

Nu word je nog echt een bodybuilder iiiiiiiiieeeeeeeeeee

Terug
Naar boven