XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Ieder zijn ding natuurlijk maar ik vind de baard van Sanca nogal onverzorgd ogen. Meer een uit de kluiten gewassen pluk schaamhaar. Maar dat is mijn mening en gelukkig mag iedereen lekker zelf bepalen wat die op zijn kin heeft hangen. Zou zelf sowieso nooit langere gezichtsbeharing willen maar als wel dan op voorwaarde dat het verzorgd eruit ziet.
lange-baard-type-man-man-.png

Ieder zijn ding natuurlijk maar ik vind de baard van Sanca nogal onverzorgd ogen. Meer een uit de kluiten gewassen pluk schaamhaar. Maar dat is mijn mening en gelukkig mag iedereen lekker zelf bepalen wat die op zijn kin heeft hangen. Zou zelf sowieso nooit langere gezichtsbeharing willen maar als wel dan op voorwaarde dat het verzorgd eruit ziet.
Sanca is meer van de wilde-vikingenbaard. Zoals vroegâh zonder enig vorm van vrouwelijke haarverzorging:

vikings-season-4b-premiere.jpg

CKj72xS.gif

Ik ben tich geen hipster, gekkie.
Voor mijn baard besloot uit te vallen was het verzorgder. De barbier zei al beter afscheren maar dat wil ik niet :(
Jammer wel voor je dat aan je hoofd niets te doen valt :P

Sinterklaas heeft een lange baard en is een ontzettende baas!

Sinterklaas heeft een lange baard en is een ontzettende baas!
Sinterbaas :baard:

god***domme, nu zit ik hier zinloos te stressen over de baard, mindfucks all over, maar goed dat ik mijn leven en bed niet met @wovano hoef te delen :o

Ik had serieus overwogen 'em af te scheren om terug te laten groeien maar ik heb een diepgegronde angst dat het dan niet terug zal groeien, ik had me erbij neergelegd en dan krijg je dit :mad:
En nu mag die emo knop terug om naar positief.

god***domme, nu zit ik hier zinloos te stressen over de baard, mindfucks all over, maar goed dat ik mijn leven en bed niet met @wovano hoef te delen :o

Ik had serieus overwogen 'em af te scheren om terug te laten groeien maar ik heb een diepgegronde angst dat het dan niet terug zal groeien, ik had me erbij neergelegd en dan krijg je dit :mad:
Ik ken je niet anders dan met baard.... :)
Ik zou hem lekker laten staan als je dat wil... Sanca "baas" Claus :D

Ik vergeet nl nooit meer als kind dat mijn vader in ene thuiskwam zonder baard... mijnn zus en ik liepen huilend weg omdat we niet wisten wie die enge man zonder baard was :roflol:
Hij heeft hem daarna ook wel weer laten staan hoor. :D

Dreetje Hazes afspelen en hoppa gaan maar weer. Zo doen tal van halve garen het in de Nederlanden

Ik ben tich geen hipster, gekkie.
Voor mijn baard besloot uit te vallen was het verzorgder. De barbier zei al beter afscheren maar dat wil ik niet :(
Jammer wel voor je dat aan je hoofd niets te doen valt :P
Ja wovano moet voor eeuwig leren leven met zijn pl**ris kop maar zo hebben we allemaal iets. Ik heb bijvoorbeeld vrij veel moedervlekken

IMG-20170107-WA0003.jpg

De baard voor de gezondheids issues :fuu:

Maar back on topic, dit is niet het wat is er met de sancabaard gebeurd topic.

Wat is er dan met de sancabaard gebeurd?

Wat is er dan met de sancabaard gebeurd?
Autoimmuun gezeik waardoor ik overal ontstekingen krijg, tot in de haarvaatjes toe en als die ontstoken zijn vallen de haren dus uit, zowel op het lichaam als het hoofd en gezicht. Maar de laatste paar weken lijkt ie zich terug te herstellen, ik moet nu gewoon wat geduld hebben.

Nou idd.. net of er een bos downunderhaar onder zn kin hangt... sry...

Een baard kan echt super sexy zijn.. maar dan netjes en niet zon flassig gevalletje..
Toch zal ik nooit kiezen voor een (over)styled hipster baard.
De baard was er trouwens slechter aan toe nog en begint nu terug dikker te worden.
Gelukkig wilt mijn eigen vrouwtje niet dat ik 'em afscheer, en ja, wij hebben een uitstekend seksleven ;)
Inb4, logisch als je overal schaamhaar hebt.

Ach ja... Zo hebben we ALLEMAAL iets, jammer genoeg kunnen sommige mensen het niet hebben maar hebben ze wel commentaar op een ander. Ik ben zelf een groot voorstander van dunne snorretjes .

Ach ja... Zo hebben we ALLEMAAL iets, jammer genoeg kunnen sommige mensen het niet hebben maar hebben ze wel commentaar op een ander. Ik ben zelf een groot voorstander van dunne snorretjes .
Mijn gf lift niet eens maar ik vind haar lichaam meer sexy dan dat van Nuke, ik heb alleen veel respect ervoor omdat ik weet wat ze ervoor moet doen :)
Maar gelukkig ieder zijn ding, leven en laten leven en zo.

Terug
Naar boven