040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Dat is een flinke arm zo.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een flinke arm zo.

Zou leuk zijn als in elk geval mijn benen een beetje opvallen in de line-up

Ik denk dat het publiek en de jury niet eens meer doorhebben dat er ook nog andere mensen op het podium staan. Die benen werken als een magneet voor je ogen.Zou leuk zijn als in elk geval mijn benen een beetje opvallen in de line-up![]()

Je staat een beetje zoals een vrouw die een thigh gap probeert te showen, kont naar achterDurf hier na @wovano helemaal niet meer te posten joh.
Anyways, mijn cut gaat ook wel chill. Definitie begint langzaam door te komen.
Wie geeft me eens een posing cursus? Heb het nooit door maar altijd als ik de foto upload merk ik pas hoe fucking autistisch ik altijd op de foto sta
![]()

Je staat een beetje zoals een vrouw die een thigh gap probeert te showen, kont naar achter
![]()
I get itMoest natuurlijk ff wat buigen om die half-natty lighting op m'n traps te krijgen.

Of om je ogen te censureren.Moest natuurlijk ff wat buigen om die half-natty lighting op m'n traps te krijgen.
Huh, thigh gap kan zo toch niet zien of ben ik nou compleet mis?Je staat een beetje zoals een vrouw die een thigh gap probeert te showen, kont naar achter
![]()

Als je je kont naar achter duwt? Tuurlijk wel. Instagram trucjes.Huh, thigh gap kan zo toch niet zien of ben ik nou compleet mis?![]()
Vind het ook niet meteen iets waar je naar moet streven :')Zo'n thigh gap vind ik er maar raar uitzien. Maar dat kan ook liggen aan mijn obsessie andere fysieken af te kraken.
die truc kende ik niet, zo'n beetje de vrouwelijke versie van je arm tegen je zij te duwen voor grotere armen.Als je je kont naar achter duwt? Tuurlijk wel. Instagram trucjes.
![]()

die truc kende ik niet, zo'n beetje de vrouwelijke versie van je arm tegen je zij te duwen voor grotere armen.
Ik zie de thighs liever tegen elkaar![]()