XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

20190222_212203.jpg

Lekker bezig chef.

Gaat goed! Wat is je bodyweight nu?

8 days out, 99,0 kg vanmorgen

Dwarsstrepen op de quads waren vanmorgen bij de checkup ook al goed te zien

Screenshot_20190223-143031.jpg

Screenshot_20190223-133840.jpg

Laatst bewerkt:
Hard!

Bijna 6 weken tussen de foto’s

Vorige week vrijdag met zout water manipulatie gestart vanaf gister 19.00u niks meer gedronken vandaag ook de hele dag niet, maar wel laden. Dit hebben we gedaan om te kijken hoe ik hierop reageer, conclusie het heeft goed uit gepakt we gaan dit een week voor de wedstrijd weer doen.

3 weeks out

FD1350F5-08AB-4E5B-AB24-DA076DFD4090.jpeg

Vorige week vrijdag met zout water manipulatie gestart vanaf gister 19.00u niks meer gedronken vandaag ook de hele dag niet, maar wel laden. Dit hebben we gedaan om te kijken hoe ik hierop reageer, conclusie het heeft goed uit gepakt we gaan dit een week voor de wedstrijd weer doen.

3 weeks out

Lekker hoor! Hoeveel gram carbs had je geladen? Misschien zou je zelfs nog wat voller komen te staan als je meer laadt, veel mensen zijn te terughoudend. Je staat er echt al top bij op 3 weeks out. :thumbs: Welke klasse en categorie ga je doen?

3 weeks out

Huh, waar is de tattoo?

Lekker hoor! Hoeveel gram carbs had je geladen? Misschien zou je zelfs nog wat voller komen te staan als je meer laadt, veel mensen zijn te terughoudend. Je staat er echt al top bij op 3 weeks out. :thumbs: Welke klasse en categorie ga je doen?
Bedankt!!

Hebben niet precies carbs geteld maar moest gewoon echt vol laden ik heb 3 pakken rijsten wafels met pindakaad op 2 x een omelet van 6 eieren waarvan 2 hele eieren en bacon erbij en hamburgers met 30+ kaas op witte bollen en naturel chips

Ik ga junior bodybuilding doen

• Like
Waarderingen: BB_
Bedankt!!

Hebben niet precies carbs geteld maar moest gewoon echt vol laden ik heb 3 pakken rijsten wafels met pindakaad op 2 x een omelet van 6 eieren waarvan 2 hele eieren en bacon erbij en hamburgers met 30+ kaas op witte bollen
Niet enkel carbs dus, ook nog aardig wat eiwitten en vetten. Pak rijstwafels zal zo'n 100 gram zijn. Wie coacht je als ik vragen mag? :)
Succes met de laatste loodjes, die 3 weken zijn zo voorbij. :thumbup:

Trouwens, waarom ook niet meedoen aan de 'gewone BB'-klasse, naast junior. Denk dat daar ook zeker goed meekomt. Eerste wedstrijd?
Isala Cup dus. :)

Trouwens, waarom ook niet meedoen aan de 'gewone BB'-klasse, naast junior. Denk dat daar ook zeker goed meekomt. Eerste wedstrijd?

Over de alleen maar carbs nee vooral carbs em vetten eiwitten zijn niet zo heel belangrijk maar hij wilde kijken wat dit deed met me

Ja heb ook al keer classic gedaan en wilde nu junior bodybuilding doen en daarna jaartje weer bouwen en dan zie ik weer verder

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven