- Waardering
- 18.834
Mooie tanktop, waar heb je die vandaan?Zoo, ook een klein beetje progressie weer. Halverwege maat even kijken hoe m'n trombose ervoor staat, mag ik weer vol trainen
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie tanktop, waar heb je die vandaan?Zoo, ook een klein beetje progressie weer. Halverwege maat even kijken hoe m'n trombose ervoor staat, mag ik weer vol trainen
![]()

Was van de trap gevallen, toen daar ook een ontsteking opgelopen. Been was aardig opgezwollen, bleek dat ik trombose had opgelopen. Dus zit nu aan de bloedverdunners en volgende maand is het 3 maanden geleden, dus dan weer kijken hoe het ervoor staat. Ervaar weinig klachten dus zo heftig is het niet. Tot dusver in ieder geval

Nouja zeg dit is pas mijn rechterIk geloof er niks van. Volgens mij is het je rechter.
Mooi interieur, beetje de industrial look.
Is mijn moeders kamer.
Ik zal maar niet vragen wat je daar deed met een pomp.
Maar hij staat wel mooi in de slaapkamer van een vrouw.En dan twee halve veins op je arm hebben lopen riperino
Ik zal maar niet vragen wat je daar deed met een pomp.
Die gordijnen zitten ook niet zomaar dicht natuurlijk.
Was 3 maanden off en zit nu 3 maanden op 300mg test-e en 500mg trenCruise jij wel eens tussen al je kuren door? Want het is altijd over wat je nu weer gaat zetten.

@Sanca Magni @RFFNCKHeb het idee dat je jezelf wat kleiner maakt in de mm pose. Misschien is het de manier waarop de foto is gemaakt.
@ScumbagAnnie kijkt hij ook zo wanneer hij weer mag?
Hier moeten ze een emoticon van maken![]()