Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wellicht tijd om een keer te kijken waar je mee bezig bent. Veelte veel gear wegzetten op een veelte hoog bodyfat. Je gaat zyzz achterna broeder, maar dan met een dikke shape.Hmm.. mijn 3e dag aan de orals en heb nu al een hoge bloeddruk
Niet normaal man, wat een shape! Hard gewerkt
Had laatst een foto van mijn huidige shape. Niet gezien?Wellicht tijd om een keer te kijken waar je mee bezig bent. Veelte veel gear wegzetten op een veelte hoog bodyfat. Je gaat zyzz achterna broeder, maar dan met een dikke shape.
Ik denk het wel manHad laatst een foto van mijn huidige shape. Niet gezien?
Je reactie zo droog dat ik erom moet lachen
Had laatst een foto van mijn huidige shape. Niet gezien?
13 feb in dit topic, maar daar is hij nog steeds een beetje chubby
Ik heb alleen een foto van je armen gezien, en kon daaruit opmaken dat je echt totaal niet droog was.Had laatst een foto van mijn huidige shape. Niet gezien?
13 feb in dit topic, maar daar is hij nog steeds een beetje chubby
Ik heb alleen een foto van je armen gezien, en kon daaruit opmaken dat je echt totaal niet droog was.
Lijkt me dat zwaar ongezond zijn omdat je op een veelte hoog bodyfat kuurt, en twee dagen na het beginnen van je cycle al sides hebt niemand zijn doel is.
Lijkt me dat zwaar ongezond zijn omdat je op een veelte hoog bodyfat kuurt, en twee dagen na het beginnen van je cycle al sides hebt niemand zijn doel is.