AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Potato update
IMG_20190307_202747.jpg

Gaat een heel goed jaar worden als je dit doortrekt :)

@Grote S nice!! (n keertje n mooie foto nemen ) :)

Thx!

Vreemd genoeg heb ik dikke traps in een backpose maar aan de voorkant lijken ze best klein imo. Bedankt :p
Ik heb het net andersom :p voor mij helpen rackpulls net boven de knie, de stretch die je dan krijgt levert je echt dagen spierpijn op :D mits je hem echt zwaar pakt uiteraard

Ik heb het net andersom :p voor mij helpen rackpulls net boven de knie, de stretch die je dan krijgt levert je echt dagen spierpijn op :D mits je hem echt zwaar pakt uiteraard
Heb ik ook wel bij de DL varianten in de traps. Al is het alleen maar door de statische belasting.

Heb ik ook wel bij de DL varianten in de traps. Al is het alleen maar door de statische belasting.
Waarschijnlijk trek je dan toch teveel met opgetrokken schouders
Lange apen-armen DL scheelt heel veel....concentreer je en je zal zien dat je nog meer kan ontspannen

Waarschijnlijk trek je dan toch teveel met opgetrokken schouders
Lange apen-armen DL scheelt heel veel....concentreer je en je zal zien dat je nog meer kan ontspannen
Mijn traps reageren sowieso tien keer beter op statische belasting dan strikte shrugs. Als ik rack pulls doe groeien ze als kool en met shrugs levert me niks op

Shrugs moet je overloaden en lekker cheaten.

Terug
Naar boven