- Waardering
- 34.342
Gaat een heel goed jaar worden als je dit doortrekt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goeie rug maar zeer matig kapsel

Bedankt bro, ben heel erg dedicated bezig.Gaat een heel goed jaar worden als je dit doortrekt![]()
Nog niet op gelet, kapsel ziet er idd fucked up uit hier
ondertussen gelukkig wel al bij de barbier geweest.Flinke rug s!
Flinke traps ook

Thx!
Vreemd genoeg heb ik dikke traps in een backpose maar aan de voorkant lijken ze best klein imo. Bedankt

Zo, dat gaat lekker zeg!
Ik heb het net andersomThx!
Vreemd genoeg heb ik dikke traps in een backpose maar aan de voorkant lijken ze best klein imo. Bedankt![]()
voor mij helpen rackpulls net boven de knie, de stretch die je dan krijgt levert je echt dagen spierpijn op
mits je hem echt zwaar pakt uiteraardHeb ik ook wel bij de DL varianten in de traps. Al is het alleen maar door de statische belasting.Ik heb het net andersomvoor mij helpen rackpulls net boven de knie, de stretch die je dan krijgt levert je echt dagen spierpijn op
mits je hem echt zwaar pakt uiteraard
Waarschijnlijk trek je dan toch teveel met opgetrokken schoudersHeb ik ook wel bij de DL varianten in de traps. Al is het alleen maar door de statische belasting.
volgens mij nietWaarschijnlijk trek je dan toch teveel met opgetrokken schouders
Waarschijnlijk trek je dan toch teveel met opgetrokken schouders
Lange apen-armen DL scheelt heel veel....concentreer je en je zal zien dat je nog meer kan ontspannen
Mijn traps reageren sowieso tien keer beter op statische belasting dan strikte shrugs. Als ik rack pulls doe groeien ze als kool en met shrugs levert me niks opHeb ik ook wel bij de DL varianten in de traps. Al is het alleen maar door de statische belasting.
Mijn traps reageren sowieso tien keer beter op statische belasting dan strikte shrugs. Als ik rack pulls doe groeien ze als kool en met shrugs levert me niks op

Haha oké als kool is misschien een flink statementBen je ON?
Zonder AAS groeien spieren nooit als kool![]()
Kan. Maar deadlifts/RDL doe je vaak toch al