XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

@Nomen Nescio
Mooie shape. Als ik je op je stats afga zou ik niet verwachten dat je zo buff bent

Het word al bijna strand weer. Hard op weg.
20190331_154929.jpg

Na 5 dagen aids in bed en VPR's op schijten en kotsen en geen eten

23592_1.jpg

Yep hier ook afgelopen week. Heerlijk als je rijst met gehakt net op hebt en je tegen het kotsen vecht, de strijd verliest. En het als rijste pap er weer uitkomt

Jackass klassiekertje:

89kg, mentaal is het zwaar om nog lichter te worden maar aan de andere kant wil ik ook wel eens een volwaardig sixpack zien, leuk om later aan de kleinkinderen te laten zien :roflol:

20190331_214046.jpg

89kg, mentaal is het zwaar om nog lichter te worden maar aan de andere kant wil ik ook wel eens een volwaardig sixpack zien, leuk om later aan de kleinkinderen te laten zien :roflol:

20190331_214046.jpg
Hoe gaat het met je gezondheid? Ben je legit aan het cutten of is dit het gevolg van de auto imuunaandoening?

Excuses indien dit al duizend keer gevraagd is of je hier liever niet op antwoord.

Hoe gaat het met je gezondheid? Ben je legit aan het cutten of is dit het gevolg van de auto imuunaandoening?

Excuses indien dit al duizend keer gevraagd is of je hier liever niet op antwoord.
Mix van beiden, het enige dat ik qua cutten doe is een stuk minder junken, ik had elke week normaal wel een kebab, pizza, hamburgers, frieten en snacks.
Momenteel zit ik nog altijd aan 30mg cortisone/dag en mijn gezicht blijft zo rood als een tomaat en opgezwollen (2 van de symptomen van een opstoot), het jammere is, des te roder het gezicht, des te meer pijn heb ik ook in de spieren, vooral rond de heupstreek, een plekje tussen het schouderblad en de erectors en de quads, maar daar leer ik ondertussen al mee leven :o

Mix van beiden, het enige dat ik qua cutten doe is een stuk minder junken, ik had elke week normaal wel een kebab, pizza, hamburgers, frieten en snacks.
Momenteel zit ik nog altijd aan 30mg cortisone/dag en mijn gezicht blijft zo rood als een tomaat en opgezwollen (2 van de symptomen van een opstoot), het jammer is, des te roder het gezicht, des te meer pijn heb ik ook in de spieren, vooral rond de heupstreek, een plekje tussen het schouderblad en de erectors en quads, maar daar leer ik ondertussen al mee leven :o
Klinkt ongelooflijk kut. Wat is de prognose?

Klinkt ongelooflijk kut. Wat is de prognose?
Dermatomyositis.
Dermato: huid
Myo: spieren
Sitis: ontstekingen

Het enige dat ze kunnen doen is het proberen onder controle te houden met cortisone maar dat is dus niet zo een succes. 9 april moet ik weer langs gaan voor opvolging.
Ze hebben aangeraden vooral te blijven trainen omdat spierverlies ook een groot symptoom is bij de aandoening.

Dermatomyositis.
Dermato: huid
Myo: spieren
Sitis: ontstekingen

Het enige dat ze kunnen doen is het proberen onder controle te houden met cortisone maar dat is dus niet zo een succes. 9 april moet ik weer langs gaan voor opvolging.
Ze hebben aangeraden vooral te blijven trainen omdat spierverlies ook een groot symptoom is bij de aandoening.
Hmm, hoe ga je er mentaal mee om?

Was niet op de hoogte van je situatie, maar veel sterkte gewenst man!

Hmm, hoe ga je er mentaal mee om?
Ik heb het er even enorm moeiljjk mee gehad, zeker de periode dat ze vermoeden hadden van kanker maar ik heb uiteindelijk alles wat kunnen relativeren.
De hartklep was ook een grote klap maar dat hebben ze tenminste wel kunnen oplossen, deze aandoening blijft (voorlopig, ze doen nog volop research naar de aandoening) voor de rest van het leven.
Het kutte is dat het ook getriggered wordt door de zon en ik gemiddeld 10u per dag buiten werk.

Terug
Naar boven