XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Eetlust is echt bagger helaas :/

image.jpeg
Ruilen? Jij mijn eetlust en ik jouw benen. :P

Ietsje leaner idd maar zeker niet drastisch.

Hmm, een griepje te pakken, dhb? Who knows. Kan er helaas m'n vinger niet op leggen. Best klote wel:(

Ik heb sinds ik begonnen ben met DHB echt debiele honger juist. Probeer rustig mn kcal op te schroeven maar moet me echt inhouden.

Goede quads wel, zwaar jaloers op die sweep.

Ik heb sinds ik begonnen ben met DHB echt debiele honger juist. Probeer rustig mn kcal op te schroeven maar moet me echt inhouden.

Goede quads wel, zwaar jaloers op die sweep.
Ik kan het niet echt thuiswijzen. Maar na vannacht neig ik meer op een virus dat ik heb opgelopen :/

In de toekomst zal ik dhb wel nog een kans geven. Spiegel ziet er week na week leuker uit

Lol nice.

Heb je hem beetje kunnen spreken?

Links deca zonder mast.
Rechts deca met mast.
Met minder vet
Heb wel spijt dat ik mast eruit heb gehaald nu zijn mijn spieren weer zachter en mijn strakke delts zijn ook gone. Ben weer begonnen met 500mg mast p/w

11221351-B685-462B-88CB-32B4A2FD046D.jpeg

Wat is het verschil in gewicht tussen links en rechts?

Denk niet dat mast zo'n verschil ging geven. Je postte die rechtse foto 2-3 weken geleden toch?
nee ik plaatste voor de lol een foto van een deca cycle zonder mast en dat is die linker.
rechter is van een deca cycle MET mast. van 2-3 weken geleden

nu ben ik weer zacht. maar had gister 500mg gezet.. dus. vraag me eigk wel af wanneer die hardheid terug komt hmm

Je neemt toch iets van 130mg dbol en anadrol samen? No shit dat je er 'zacht' uit ziet.

Terug
Naar boven