- Waardering
- 18.834
Totdat ik volgende fissa naast je sta in m’n stringer en dan jij weer vlieft bent
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Totdat ik volgende fissa naast je sta in m’n stringer en dan jij weer vlieft bent
Oef daarom doe je ze aanTotdat ik volgende fissa naast je sta in m’n stringer en dan jij weer vlieft bent
Als jezelf enhanced bent hoeft het licht niet enhancing te zijn..Ik doe ook weer keer iets posten groetjes
Licht is niet enhancing maar boeiend
![]()
Ja zo werkt het toch? Anders is het helemaal oneerlijk voor natties.Als jezelf enhanced bent hoeft het licht niet enhancing te zijn..
#vrijdag

Ik doe ook weer keer iets posten groetjes
![]()
Maar op feestjes hoef je toch uberhaupt geen shirt of stringer aan?Totdat ik volgende fissa naast je sta in m’n stringer en dan jij weer vlieft bent
Die leef heb ik ook maar ben ook een ecto helaasIs dit serieus 102 kg? Ben ik verdorie 10+ kg zwaarder en op pics oog ik kleiner. Kutleef.

Armen en schouders zijn 5% terwijl buik 25%, stringer it isMaar op feestjes hoef je toch uberhaupt geen shirt of stringer aan?

Benieuwd wat feest approved is dan!
Thanks! Rest vind ik zelf ook best prima@Shadow Project
Echt goede traps schouders en benen. Heel netjes

104 kg nuchterIs dit serieus 102 kg? Ben ik verdorie 10+ kg zwaarder en op pics oog ik kleiner. Kutleef.

Ik doe ook weer keer iets posten groetjes
![]()

Zondagochtend dikz*k shape, te weinig alcohol gehad deze week.
![]()