XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik heb je op podium en on stage van vrij dicht gezien, massa zat maar conditionering was niet 100%. Moet wel zeggen dat je tegenstanders heel 'on point' waren

Op men benen kon ik idd iets diepere lijnen hebben.
IMG-20190505-WA0019.jpg
IMG-20190505-WA0020.jpg

Tegen die Gagliano blauwe slip stond ik in mijn eerste wedstrijd, hij is wel goed vooruitgegaan. Welke plek heeft hij weten te scoren? Wel niveau daar zeg...

We stonden in deze line up met 4 jongens van hetzelfde team zowel ik, Gagliano, John "kollosos" als nog een jongen zitten allemaal bij team Henno (Roel Henno) dus we zagen het niet als concurrentie, hebben allen enorm genoten. Hechte vriendengroep

We stonden in deze line up met 4 jongens van hetzelfde team zowel ik, Gagliano, John "kollosos" als nog een jongen zitten allemaal bij team Henno (Roel Henno) dus we zagen het niet als concurrentie, hebben allen enorm genoten. Hechte vriendengroep

Dat is mooi, zie je tegenwoordig niet meer vaak in dat wereldje.

t*ring, goeie fysiek heb je zeg. :bow:
Ik zou in de toekomst ook (wedstrijd)coaching willen en heb over Team Henno gehoord (zag ze vorig jaar bij de Gold's Gym Classic; ik ken iemand die over was gestapt van Fox naar Team Henno en toen op de Classic uitkwam). De website beyourownhero is toch van team Henno? Ik zie echter constant dat het team vol zit (ik moet zeggen dat ik ook nog geen bericht o.i.d. heb gestuurd). Waar in Vlaanderen zit het precies? Ik zoek een coach die enigszins science-based te werk gaat en begreep dat dit wel snor zit. :)

Ik zou in de toekomst ook (wedstrijd)coaching willen en heb over Team Henno gehoord (zag ze vorig jaar bij de Gold's Gym Classic; ik ken iemand die over was gestapt van Fox naar Team Henno en toen op de Classic uitkwam). De website beyourownhero is toch van team Henno? Ik zie echter constant dat het team vol zit (ik moet zeggen dat ik ook nog geen bericht o.i.d. heb gestuurd). Waar in Vlaanderen zit het precies? Ik zoek een coach die enigszins science-based te werk gaat en begreep dat dit wel snor zit. :)
Ik dacht Antwerpen/ Limburg?

Hij had 19 atleten die mee deden aan siggies, deden het allemaal goed

Hij zit in Riemst, als je via hem coaching zou willen moet je met hem contact opnemen via instagram. Online coaching doet hij ook maar als je wedstrijd wil gaan draaien ziet hij je toch graag om de x aantal weken.

• Like
Waarderingen: BB_
Jij hebt een tepelpiercing? Of je hebt het altijd koud een van de twee.

Joehai. Dit was het moment dat ik alles even niet zag zitten. :roflol: kut keto.
IMG_20190509_195343.jpg
Sterkte er mee! Keto kan écht best relaxed zijn (constant energieniveau, goeie nachtrust) en er zijn genoeg lekkere recepten te vinden. Veel vis en vlees eten is toch sowieso top. :drool:

Terug
Naar boven