- Waardering
- 22.485
Wat is veel?Belachelijk vaak masturberen is ook niet heel gek op een kuurtje hoor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is veel?Belachelijk vaak masturberen is ook niet heel gek op een kuurtje hoor
Aantal keren dat Bert op een dag naar toilet gaat minus 2 voor daadwerkelijk urineren.
blijkbaar ben ik aan het kuren... nu nog weten door wie en watBelachelijk vaak masturberen is ook niet heel gek op een kuurtje hoor

Ben jij die midget die er naast zit?
Wel leuk om te zien dat jij eerst batshit crazy ging op Svenrpb om vervolgens later dit soort reacties te plaatsen.Hou eens op! Ik kan de laatste week niet meer normaal naar een mooie vrouwelijke kont in een strakke broek kijken.![]()
Nee, dat in ging om de Bert-en-Erniegrappen. En om het feit dat het niet om een grapje ging, maar dat het maar door bleef gaan en er daadwerkelijk 0 zinnige posts werden geplaatst.Wel leuk om te zien dat jij eerst batshit crazy ging op Svenrpb om vervolgens later dit soort reacties te plaatsen.

Nee, dat in ging om de Bert-en-Erniegrappen. En om het feit dat het niet om een grapje ging, maar dat het maar door bleef gaan en er daadwerkelijk 0 zinnige posts werden geplaatst.
Ik vind trouwens 3x p/w al veel![]()

Heh ben niet meer zo up-to-date hier helaasDie grap is al gemaakt door @ThuggishRuggish , desalniettemin blijft ie goed.
Wel triest trouwens als je dit gaat filmen/fotograferen.
. Was ook eigenlijk wel te verwachten dat iemand die heeft gemaakt.jezus man weet jij wel zeker dat je niet aseksueel bent ofzo?? Met 3x per week zou ik gewoon moeite krijgen met squats met zo'n formaat zakNee, dat in ging om de Bert-en-Erniegrappen. En om het feit dat het niet om een grapje ging, maar dat het maar door bleef gaan en er daadwerkelijk 0 zinnige posts werden geplaatst.
Ik vind trouwens 3x p/w al veel![]()

Jij bent nog 16, wacht maar.jezus man weet jij wel zeker dat je niet aseksueel bent ofzo?? Met 3x per week zou ik gewoon moeite krijgen met squats met zo'n formaat zak![]()
En dan wordt mij verweten oversekst te zijn.

19