AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Inb4 @Bert premature ejaculate tijdens het eten als die naast @ScumbagAnnie en @natty87 zit.
69JZ.gif

Hou eens op! Ik kan de laatste week niet meer normaal naar een mooie vrouwelijke kont in een strakke broek kijken. :roflol:
Wel leuk om te zien dat jij eerst batshit crazy ging op Svenrpb om vervolgens later dit soort reacties te plaatsen.

Wel leuk om te zien dat jij eerst batshit crazy ging op Svenrpb om vervolgens later dit soort reacties te plaatsen.
Nee, dat in ging om de Bert-en-Erniegrappen. En om het feit dat het niet om een grapje ging, maar dat het maar door bleef gaan en er daadwerkelijk 0 zinnige posts werden geplaatst.

Ik vind trouwens 3x p/w al veel :P

Nee, dat in ging om de Bert-en-Erniegrappen. En om het feit dat het niet om een grapje ging, maar dat het maar door bleef gaan en er daadwerkelijk 0 zinnige posts werden geplaatst.

What's new :roflol:

Die grap is al gemaakt door @ThuggishRuggish , desalniettemin blijft ie goed. :thumbs:
Wel triest trouwens als je dit gaat filmen/fotograferen.
Heh ben niet meer zo up-to-date hier helaas :o. Was ook eigenlijk wel te verwachten dat iemand die heeft gemaakt.

Arme jongen is getekend voor zijn leven vanwege zijn veel te hoge libido.

jezus man weet jij wel zeker dat je niet aseksueel bent ofzo?? Met 3x per week zou ik gewoon moeite krijgen met squats met zo'n formaat zak:roflol::roflol:

3x per week is wel bizar weinig ja.

Terug
Naar boven