- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Misschien een ander forum?Was ik maar maagd, kreeg ik ten minste ook wat aandacht![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien een ander forum?Was ik maar maagd, kreeg ik ten minste ook wat aandacht![]()

Was ik maar maagd, kreeg ik ten minste ook wat aandacht![]()
Ik ben weegschaal en het gewicht neemt toe. De sterren zijn mijn dus gunstig gezind, ik denk dat komende weken er mooi uit zien voor de weegschaal.Was ik maar maagd, kreeg ik ten minste ook wat aandacht![]()

Als je natty bent moet je ze inderdaad écht verdienen.Nou een hoop gelul over maagden en rukken, weinig foto's
Je strepen moet je in elk geval verdienen
![]()

Was ik maar maagd, kreeg ik ten minste ook wat aandacht![]()

Ik lag er een tijdje uit vanwege een nare pees blessure (aanhechting chest-schoulder) maar we zijn terug
![]()

Haha komt goedWelkom terug
En niet zo bescheiden, volgende keer wat dichter bij de spiegel gaan staan?![]()

Komt het door de bench press?Ik lag er een tijdje uit vanwege een nare pees blessure (aanhechting chest-schoulder) maar we zijn terug
![]()
Jep.. lichaam liet mij in de steek.
Ik kreeg het ook vaak door de bench.

Na een week is het voorbijEn toen ramde je er 600mg deca in en was het genezen?![]()
Correct!!! Waarom zou je persé homo zijn als je je laat rimmen of laat nemen met een enorme voorbind door een vrouw?Als je anale stimulatie prettig vindt houdt niet per definitie in dat je homo bent, ja toch @johnyjordaan?