Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent een irritant ventje op dit forum maar je hebt wel potentie voor het ontwikkelen van een deftig fysiek. Keep it up!

Goeie fysiek en ik vind je allerminst irritant.Zou je het ‘irritante ventje’ gedeelte kunnen toelichten?![]()

Soms doe je alsof je alles al weet, maar je komt natuurlijk net pas kijken. Tenminste zo komt het op mij over, maar ik ervaar het verder niet als heel irritant ofzo. Maar kan me wel voorstellen dat mensen het zo ervaren.Zou je het ‘irritante ventje’ gedeelte kunnen toelichten?![]()
Soms doe je alsof je alles al weet, maar je komt natuurlijk net pas kijken. Tenminste zo komt het op mij over, maar ik ervaar het verder niet als heel irritant ofzo. Maar kan me wel voorstellen dat mensen het zo ervaren.

Wat een belachelijk slechte shape voor alles wat jij in je poepert injecteert zeg![]()
Als je na 3 weken cutten al geen pomp meer hebt en de rest doe je toch iets fout met het vp dat je nog hebt.Week 3
-6,5KG
Test/tren/mast/t5/t3/clen/hgh/winny
Geen pomp
Geen kracht
Weinig energie
Voel me zwak
Moet mezelf dwingen om cardio te doen
Maar zeker snelle verandering
Meer aderen/duidelijker
Strakker huid
Strakker shape
Belt past niet meer
Mood: f**k my life i want sugar so badly
![]()
Ik heb mijn carbs al wat verhoogd. Het is niet de vermoeidheid die ik heb maar meer energietekort. Bovendien zie ik der heel “ leeg”uit.Als je na 3 weken cutten al geen pomp meer hebt en de rest doe je toch iets fout met het vp dat je nog hebt.
Really amazinkkkk

Leeg op jou vp?Ik heb mijn carbs al wat verhoogd. Het is niet de vermoeidheid die ik heb maar meer energietekort. Bovendien zie ik der heel “ leeg”uit.
7kg in 2 weken en 3 dagen eigk
lastig uit te leggen, door al dat cardio zie ik leger uit. minder definitie
prima shape..is zeg bouwen ...gaserop!!

Tja mijn lengte maakt het niet makkelijk om vol te ogen, voordeel is wel dat ik veel lam eten (lees: 4,5 tot 5k kcal per dag).@Japio ...hard werken met je 1.90 ...tis-nie-anders

Dat is dan weer wel NiceTja mijn lengte maakt het niet makkelijk om vol te ogen, voordeel is wel dat ik veel lam eten (lees: 4,5 tot 5k kcal per dag).![]()
prima shape!