- Waardering
- 20.663
Tja mijn lengte maakt het niet makkelijk om vol te ogen, voordeel is wel dat ik veel lam eten (lees: 4,5 tot 5k kcal per dag).![]()
Is dat een voordeel? Elke dag 5k eten is toch kut
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja mijn lengte maakt het niet makkelijk om vol te ogen, voordeel is wel dat ik veel lam eten (lees: 4,5 tot 5k kcal per dag).![]()
jaloers dat ik in shape ben en jij niet? Je kan net zo goed mijn vader zijn
Een hele pak pasta vreet ik zo op nuchtere maag. Geniet ik langer van de smaak. Goede pasta pomp tho in de gym (nu niet in de cut)
Geen enkel probleem.

Een hele pak pasta vreet ik zo op nuchtere maag. Geniet ik langer van de smaak. Goede pasta pomp tho in de gym (nu niet in de cut)
Maar voor grotere eters zoals ik is 5k niks.
Ik hield altijd al van eten
+1, pindakaas ftw!Geen enkel probleem.
Gewoon flink wat voeding met een hoge caloriedichtheid eten. Pindakaas, noten, vette ipv magere vis..
*kanTja mijn lengte maakt het niet makkelijk om vol te ogen, voordeel is wel dat ik veel lam eten (lees: 4,5 tot 5k kcal per dag).![]()

Thnx!*kan
Of eet je jezelf graag lam?
OT: je ziet er nu al goed uit, don't worry
Cardio doen verbrand je ook sneller he dan is die opgeblazen gevoel ook eventjes. Als ik cardio doe heb ik na anderhalve uur weer hartstikke trek. Lekker broodjes jam eten of Nutella.. jamjamjamHet meeste wat ik tot nu toe heb gegeten was ongeveer 6 weken lang 4700 en dat was elke dag een hel. Constant een vol en opgeblazen gevoel en 5 keer per dag schijten.
Jij bent linksonder?
Hoe ziet jouw fysiek eruit?
Zoals bij mij? Dat is Victor Martinez, voor mijn fysiek moet je m'n log bekijken.
Jij bent een star.
Je laat je sterretje zeker vaak gebruiken