- Waardering
- 10.918
- Lengte
- 1m75
Dankje en ik wil niet droger dan dit zijn. Vind het wel goed zo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje en ik wil niet droger dan dit zijn. Vind het wel goed zo.
Je had hem kunnen doortrekken en mee kunnen doen in de -80 bij de obk of ggcDankje en ik wil niet droger dan dit zijn. Vind het wel goed zo.
Dan hebben wij een ander idee van wat droog is denk ik. In bb wereld is dit gewoon nog vet.
Vind het alleszinds een mooi year round vet% toch zeker als je niet op podium gaatDan hebben wij een ander idee van wat droog is denk ik. In bb wereld is dit gewoon nog vet.
Ik kan in gewone broeken, het probleem zit hem in de taille. Daar kan nog iemand bij
Van die super strakke broeken die ook strak rond je kuiten zitten vind ik vrij fout maar misschien ligt dat aan mij
Mooi joh die shirts zonder enige vorm. De ecto armpjes van die debielos die ze dragen komen zo goed tot hun recht komen. Hip!!Daar heb ik ook niets mee, maar enigszins aansluitend vind ik wel beter staan.
Vaak zijn de pijpen zou wijd dat ze je halve schoen bedekken.
Mode van tegenwoordig heb ik trouwens over het algemeen niets mee, dat 90’s gebeuren, of die lange shirtjes met flapjes etc.
Voor een powerlifter wel ja.Vind het alleszinds een mooi year round vet% toch zeker als je niet op podium gaat
Sinds je mij hebt gezien vind je niemand meer droog he :$:$Dan hebben wij een ander idee van wat droog is denk ik. In bb wereld is dit gewoon nog vet.
Zelfs mezelf niet meer naast jouSinds je mij hebt gezien vind je niemand meer droog he :$:$

Nu begin ik wel benieuwd te worden wat er onder het vachtje zit
![]()
Eigenlijk liever niet...