Krijg jij die benen nog wel in een spijkerbroek?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent behoorlijk droog hoor!

Stretchbroeken zijn de uitkomst. Ik kan nog normale broeken dragen, slecht teken. Een ekte BB'er kan geen gewone broeken meer aan.
Ik pas nog gewoon normale broeken.Stretchbroeken zijn de uitkomst. Ik kan nog normale broeken dragen, slecht teken. Een ekte BB'er kan geen gewone broeken meer aan.
Bij de primark hoef ik het idd niet te proberen dat is allemaal skinny jeansOnzin ook, kan prima je moet gewoon wat meer zoeken en bepaalde merken dragen.
Wat ze ook zeggen, toch wel één van de betere fysieken van het forum. Hoe staan je benen erbij?
Natuurlijk heeft @dreamy1 één van de betere fysieken op het forum, maar dat mag ook wel op die doseringen...
... daar zou zelfs m'n oma buff op worden.
Ik heb tot nu toe nog geen gewone jeans gevonden die past om mijn bovenbenen, kuiten én niet als een tent is bij mijn enkels.

Ik heb tot nu toe nog geen gewone jeans gevonden die past om mijn bovenbenen, kuiten én niet als een tent is bij mijn enkels.
@Punjab zolang er elastaan in de broek zit beschouw ik het als stretch jeans. Het liefst 5% elastaan.
Maar ligt inderdaad heel erg aan het merk en de pasvorm, Scotch&Soda zit echt als gegoten.. Wellicht eens een broekje passen ergens. Denk dat een 38 of 40 jou wel moet passen. En anders gewoon FitJeans, die zijn speciaal gemaakt voor onze bouw, alleen weinig keus vind ik persoonlijk.Broeken met elastaan pas ik zeker prima in! Broeken zonder elastaan is het probleem. Maar eerlijk gezegd zitten die broeken met elastaan zo lekker dat ik geen andere meer hoef.Vanaf 2% elastaan past mij primaMaar ligt inderdaad heel erg aan het merk en de pasvorm, Scotch&Soda zit echt als gegoten.. Wellicht eens een broekje passen ergens. Denk dat een 38 of 40 jou wel moet passen. En anders gewoon FitJeans, die zijn speciaal gemaakt voor onze bouw, alleen weinig keus vind ik persoonlijk.
Broeken met elastaan pas ik zeker prima in! Broeken zonder elastaan is het probleem. Maar eerlijk gezegd zitten die broeken met elastaan zo lekker dat ik geen andere meer hoef.

Father Sons heeft wel fijne kleding. Heb er een jeans van en die zit ook prima.Genoeg merken speciaal voor bbers toch? Tailored Athlete, Father Sons, Gymkings etc
Prijs van die broeken zijn ook primaFather Sons heeft wel fijne kleding. Heb er een jeans van en die zit ook prima.
Nou nee.. ik neem altijd een maat groter bij een spijkerbroek omdat mijn quads breed zijn.. maardan is het probleem dat het te breed is voor mijn heup waardoor ik een riem strak moet omdoen.