- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Die heb ik gemist, heeft iemand een link?Volgens mij was er al een foto van hen samen toen ze pannenkoeken waren wezen eten. @Bert
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heb ik gemist, heeft iemand een link?Volgens mij was er al een foto van hen samen toen ze pannenkoeken waren wezen eten. @Bert
)Nee, er is een andere van hun 2.@BankingForVials nope, alleen een foto van 2 pannenkoeken waar helemaal niks op te zien is. Dit is overduidelijk fake, sorry @Bert BUSTED
(Maakt voor de rest geen f**k uit hoor, door jou verhalen blijft het forum in leven)
![]()
@BankingForVials nope, alleen een foto van 2 pannenkoeken waar helemaal niks op te zien is. Dit is overduidelijk fake, sorry @Bert BUSTED
(Maakt voor de rest geen f**k uit hoor, door jou verhalen blijft het forum in leven)
![]()
Is weggehaald nu Pat weg is I guess.
Er is vast wel een smeerpijp die een screenshot van pat heeft gemaakt.
Dus @Big Chungus post die foto even.

Staat vast nog wel op de server neem ik aan. Maar denk niet dat het de bedoeling is dat iemand van dbb dat weer gaat uploaden als het verwijderd is door Pat zelf
Dus @Big Chungus post die foto even.

Staat vast nog wel op de server neem ik aan. Maar denk niet dat het de bedoeling is dat iemand van dbb dat weer gaat uploaden als het verwijderd is door Pat zelf
Ik bedoel meer dan er een beheerder gaat zoeken naar die foto op de dbb server. Als een lid hem re-post vind ik het wat anders.Ligt er maar net aan waar je mee akkoord bent gegaan toen je lid werd.
Het zou idd wel sucken als je zelf hier een foto weghaalt, dat de beheerder hel terug gaat plaatsen.Ik bedoel meer dan er een beheerder gaat zoeken naar die foto op de dbb server. Als een lid hem re-post vind ik het wat anders.
Beetje drama.
Aanstelleritis
Omdat het een weekban was?Jij bent lekker op ze aan het haten he.
Hoe heb je voor elkaar gekregen dat Saik ze ban is omgezet