XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

In zijn banner stond tijdelijk.

Helemaal niet aan het haten, maar ik vond het allemaal maar kinderachtig dat pat van het forum af ging om deze reden

Naja als jij een foto van je fysiek post. En ze knippen je camel toe eruit. Om daar mee te ouwehoeren. Is dat niet heel leuk als vrouw zijnde. Ik heb voor minder kaarten gehad.

Laat deze hele discussie maar achterwege.

Opgeschoond. Klaar is klaar.

Verdorie weer wat gemist :treuren:

Nou een foto naar mooie vakantietijden dan maar weer? :rolleyes:

upload_2019-7-18_18-58-30.png

Gelukkig, iets met te hoge test, te hoge oestradiol en een ander niets gunnen? :dunno:

Zit ik er ver naast?

Dat valt nog te betwijfelen.
Bert=veel foto’s, pat=Veel foto’s toen ze er nog was
1foto samen om het gehele forum de mond te snoeren=te veel gevraagd
Beetje bijzonder...
Ik zeg fake :) maar was wel een tijdje entertainend.
Hier stond een foto.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/pat82-contest-2019-woop-woop.421882/page-24#post-10231362
Deze is verwijderd en ik ga niet zomaar foto's van anderen hier posten. Weekend een extra dagje vrijgenomen en ik ga zaterdag naar haar toe. We hebben elkaar 2 weken niet gezien; helaas komt het er wegens mijn werk en de afstand niet vaker van. Wat mensen wel/niet geloven is hun zaak, maar ik zou niet weten waarom ik zoiets zou verzinnen.

Hier stond een foto.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/pat82-contest-2019-woop-woop.421882/page-24#post-10231362
Deze is verwijderd en ik ga niet zomaar foto's van anderen hier posten. Weekend een extra dagje vrijgenomen en ik ga zaterdag naar haar toe. We hebben elkaar 2 weken niet gezien; helaas komt het er wegens mijn werk en de afstand niet vaker van. Wat mensen wel/niet geloven is hun zaak, maar ik zou niet weten waarom ik zoiets zou verzinnen.
Laat jij het nu ook maar rusten, aub.

Helemaal niet aan het haten, maar ik vond het allemaal maar kinderachtig dat pat van het forum af ging om deze reden
Je weet niet eens wat er precies gebeurd is. Ik weet evenmin de details, want ben zelf niet in de discussie en PB's betrokken geweest (het meeste is achter mijn rug om gegaan), dus ik ga er verder niet over oordelen. Ik vertrouw erop dat de mods correct hebben gehandeld. Maar laten we er verder maar over ophouden; wat is gebeurd is gebeurd en laten we zorgen dat het vanaf nu een beetje positiever eraan toe gaat hier. :):thumbup:

Lekker belangrijk ook allemaal :rolleyes:

De simpelste oplossing als het blijft duren is een slotje op dit topic.

Maak de juiste keuze.

Terug
Naar boven